Haa, nyt vasta huomasin tän viestiketjun

Kiva että ankat ovat mieluisia, ne on kyllä mainoita tyyppejä

Täälläkin ovat jo leppyneet mulle ja toipuneet eilisestä kiusaamisesta

Jokos ootte ankoille nimet keksineet?
Minä päätin heti aluksi, kun ankat kuoriutuivat, ettei niille nimiä keksitä, kun jos käykin niin että syödään ne, niin voi olla vaikeaa...
Noh, sit kuitenkin kolmelle niistä tuli lempinimet annettua, Ässä, Vauva ja Villi

noh, hauskasti sit sattui, että ne sit sattuu olemaan just ne kolme jotka jää talveksi, vaikken tosiaan niitä sen kummemin osannut ensin edes ajatella, että ketkä jäis.. ne nyt sattui vaan olemaan eri sukua, ja eri sukupuoltakin, ja eri värisiä

Vauvalle ja Villille koitin kyllä ehdotella nyt nimiksi Valmaa ja Viiviä, mutta ei kukaan osaa niitä niillä nimillä puhutella, niillä on sit vähän tommoset oudot nimet
Mulla on muutes myös vähän tuo ankkojen talviasumus vielä hakusessa, meillä on noille nyt sisätilat tarhan vieressä puuliiterissä, maapohja ja päällä nyt vähän heinää, mutta koko kesän aikana olen ne siellä kaksi kertaa nähnyt.. mutta ehkä ne sit menee sinne kun kylmä tulee? tai sit pitää kehitellä joku pienempi koppi, jota ois sit helpompi tarpeen vaatiessa lämmittää.