Onko munassa eloa

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
kurinamasu

Onko munassa eloa

Viesti Kirjoittaja kurinamasu »

Olen pähkäillyt muutamien munien kanssa että onko tipu hengissä? Munat ovat kyllä "täynnä" eli lampulla ei enää näe. Mamma on pitänyt vähän pitkiä aamu-ulkoiluja, munat ovat ihan kylmiä. Päätimpä kokeilla "stetareilla" ja kuulu loistavasti sydänäänet :smt041 Kokeilin toistakin munaa ja ihan säikähdin kun kuului rapinaa :smt005 :smt005 Eli jos omistat stetoskoopin, vaimikäseoli, eikun munia kuunteleen :smt005 :smt005
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Re: Onko munassa eloa

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Uskomaton keksintö! Mistäs niitä stetoskooppeja saakaan?
kuutamofoxi

Viesti Kirjoittaja kuutamofoxi »

Auts... Mua katsotaan jo töissä pitkään, kun keräilen tyhjiä lääkepurkkeja "keokätsäykseen" ja jos vielä menen kysymään stetareita lainaan "Haluisin kuunnella onko munissa eloa" :smt005 :smt005 :smt005 Jokohan ne ottais multa avaimet pois? :smt005
kurinamasu

Sain omani joskun vuonna???? Eläinlääkäriltä. Joku on löytänyt jopa kirpputoriltakin. Ja kyllähän niitä ihan myydään netissäkin, en vaan muista missä :smt017 Kävin taas äsken kuuntelemassa munia :smt005 :smt005 , kaikissa elämää :smt007 Olen käyttänyt niitä pentujen sydänäänien kuunteluun, tietää noin montako on tulossa. Seitsemän viikon jälkeen kuuluu hyvin äänet :smt003
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

kurinamasu kirjoitti: Seitsemän viikon jälkeen kuuluu hyvin äänet :smt003
Joo, nehän kiekuu jo :smt005 :smt005
Bean

Viesti Kirjoittaja Bean »

:smt005 :smt005 :smt005 :smt005
kurinamasu

Heh :smt005 jäi sanat, pentujen sydänäänet pois.
Täytyy seraavaksi testata, kuinka aikaisin munasta rupeaa kuulumaan äänet :smt005 :smt005 Nämä munat mitä olen kuunnellut :smt003 , ei mitään tietoa koska on h-hetki.
Muuten brahma tiput on kohta 10 viikkoo, eikä kukaan ainakaan vielä ole kiekunu :smt005 :smt005
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Hyvä keksintö!! :smt005 :smt023
Vastaa Viestiin