Olen pähkäillyt muutamien munien kanssa että onko tipu hengissä? Munat ovat kyllä "täynnä" eli lampulla ei enää näe. Mamma on pitänyt vähän pitkiä aamu-ulkoiluja, munat ovat ihan kylmiä. Päätimpä kokeilla "stetareilla" ja kuulu loistavasti sydänäänet Kokeilin toistakin munaa ja ihan säikähdin kun kuului rapinaa Eli jos omistat stetoskoopin, vaimikäseoli, eikun munia kuunteleen
Auts... Mua katsotaan jo töissä pitkään, kun keräilen tyhjiä lääkepurkkeja "keokätsäykseen" ja jos vielä menen kysymään stetareita lainaan "Haluisin kuunnella onko munissa eloa" Jokohan ne ottais multa avaimet pois?
Sain omani joskun vuonna???? Eläinlääkäriltä. Joku on löytänyt jopa kirpputoriltakin. Ja kyllähän niitä ihan myydään netissäkin, en vaan muista missä Kävin taas äsken kuuntelemassa munia , kaikissa elämää Olen käyttänyt niitä pentujen sydänäänien kuunteluun, tietää noin montako on tulossa. Seitsemän viikon jälkeen kuuluu hyvin äänet
Heh jäi sanat, pentujen sydänäänet pois.
Täytyy seraavaksi testata, kuinka aikaisin munasta rupeaa kuulumaan äänet Nämä munat mitä olen kuunnellut , ei mitään tietoa koska on h-hetki.
Muuten brahma tiput on kohta 10 viikkoo, eikä kukaan ainakaan vielä ole kiekunu