oops! Miten tässä näin kävi...

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Jopsukka

oops! Miten tässä näin kävi...

Viesti Kirjoittaja Jopsukka »

Meidän vauvalaan muutti eilen kaksi Intialaista juoksuankkaa. Ikää pari-kolme päivää. Asustavat Mrottahäkissä ja ovat todella kiinnostuneita ympärillä touhottavista kanan tipuista.
Meidän feed storessa oli taas vaikka mitä ihanuuksia. Viiriäisiä,fasaaneja,monen rotuisia ankkoja
ies ei varmaan päästä mua enää feed storeen olleskaan.
Mikka

Re: oops! Miten tässä näin kävi...

Viesti Kirjoittaja Mikka »

Mikä on Feed store? Kuulostaa hienolta paikalta :smt025
Jopsukka

Mikka kirjoitti:Mikä on Feed store? Kuulostaa hienolta paikalta :smt025
Virallisempi nimi lienee farm and feed store eli maataloustarvike ja elaintarvike. Nain kevaisin myyvat tipuja ja muuta siipikarjaa. Muuten eivat myo elaimia. Ja elainten ruuat tietty valikoimissa pikkujysijoista hevosiin.
PiiaH

Viesti Kirjoittaja PiiaH »

Toisaalta...Luojalle kiitos ettei suomessa ole samantyyppistä liikettä kuin teillä siellä ameriikoissa. Isäntä laittais minulle sinne porttikiellon välittömästi :smt044
Mikka

Viesti Kirjoittaja Mikka »

Aaaaivaan.. En huomannukkaa että asut rapakon takana :smt025 Tommonen kauppa tahottas ehottomasti Suomeen! :smt044
ninanni

Viesti Kirjoittaja ninanni »

KYLLÄ SUOMEEN SAMANLAINEN, ainut vain että siellä pitäisi olla joku käyntikortti systeemi ettei saisi käydä kuin max 1kerta/kk :smt040 tai kerran puolessa vuodessa, täyttyisi piha kyllä eläimistä muuten :-"
Jopsukka

Unohdin mainita, etta tassa mun suosimassa myydaan myos aiheeseen liittyvia sisustustarvikkeita. Joskus olen ahnyt myytavan kissapentuja tai pupuja, mutta tosi harvoin. Jos haluatte kurkistaa niin facebookista loytyy Monroe farm & feed. Tuskin haittaa,etta mainostan taalla, kun tuskin tekee hallaa suomalaisille yrityksille:-)
Vastaa Viestiin