oops! Miten tässä näin kävi...
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
-
Jopsukka
oops! Miten tässä näin kävi...
Meidän vauvalaan muutti eilen kaksi Intialaista juoksuankkaa. Ikää pari-kolme päivää. Asustavat Mrottahäkissä ja ovat todella kiinnostuneita ympärillä touhottavista kanan tipuista.
Meidän feed storessa oli taas vaikka mitä ihanuuksia. Viiriäisiä,fasaaneja,monen rotuisia ankkoja
ies ei varmaan päästä mua enää feed storeen olleskaan.
Meidän feed storessa oli taas vaikka mitä ihanuuksia. Viiriäisiä,fasaaneja,monen rotuisia ankkoja
ies ei varmaan päästä mua enää feed storeen olleskaan.
-
Jopsukka
Re: oops! Miten tässä näin kävi...
Virallisempi nimi lienee farm and feed store eli maataloustarvike ja elaintarvike. Nain kevaisin myyvat tipuja ja muuta siipikarjaa. Muuten eivat myo elaimia. Ja elainten ruuat tietty valikoimissa pikkujysijoista hevosiin.Mikka kirjoitti:Mikä on Feed store? Kuulostaa hienolta paikalta
-
PiiaH
Toisaalta...Luojalle kiitos ettei suomessa ole samantyyppistä liikettä kuin teillä siellä ameriikoissa. Isäntä laittais minulle sinne porttikiellon välittömästi 
-
Mikka
Aaaaivaan.. En huomannukkaa että asut rapakon takana
Tommonen kauppa tahottas ehottomasti Suomeen! 
-
ninanni
KYLLÄ SUOMEEN SAMANLAINEN, ainut vain että siellä pitäisi olla joku käyntikortti systeemi ettei saisi käydä kuin max 1kerta/kk
tai kerran puolessa vuodessa, täyttyisi piha kyllä eläimistä muuten 
-
Jopsukka
Unohdin mainita, etta tassa mun suosimassa myydaan myos aiheeseen liittyvia sisustustarvikkeita. Joskus olen ahnyt myytavan kissapentuja tai pupuja, mutta tosi harvoin. Jos haluatte kurkistaa niin facebookista loytyy Monroe farm & feed. Tuskin haittaa,etta mainostan taalla, kun tuskin tekee hallaa suomalaisille yrityksille:-)