Aivan hurahtanut kana-akka

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
sannikki

Aivan hurahtanut kana-akka

Viesti Kirjoittaja sannikki »

Voi jösses mie voin vaan kuvitella kuinka jotkut mulle nauraa... Tipuset on tossa sohvan vieressa lootassa kasvamassa, ja ne tuppaa huutamaan välistä niin kauan että meen juttelemaan niille :D oon sitten telkkua katsoessa ottanut vuoron perään tipuja tohon rinnuksille kökkimään. Eilenkin siinä pari tipua veti päivätirsat :smt042 Oon niin ihastunut ja äimistynyt tipujen kesyydestä että en raaski niitä varmaan kanalaan laittaa ollenkaan :smt042 näin jo unta että aikuiset kanat istui kuka missäkin, yksi takan päällä toinen ruokapöydällä :smt044 pitää varmaan hautoa lisää rokkeja kevään aikana, NE ON IHANIA :smt049 superkesyjä ja rauhallisia :smt055
kaisumaria
siebenbürger

Re: Aivan hurahtanut kana-akka

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Voi kun ihanaa :smt049 !
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
hen-na

Viesti Kirjoittaja hen-na »

Meillä oli kans sillon tässä pienessä "tupakeittiössä" tiput, kun ne oli pieniä ja ihania, mutta nyt ilomielin olen ne vienyt kanalaan. Sotkevat aivan sairaasti, kun pikkusen kasvavat. :smt023
sera1

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Kun tipuset siitä kasvavat niin kumman innokkaasti ne raatsii kanalaan viedä :smt003
Sotku on järkyttävä. Tipuset myös rääkyvät jos niiltä jotain puuttuu, rääkyvät myös ihan ajankulukseen.
Muistinkos mainita sotkun :smt040
Pienen tipun kakkapallero ei kenenkään mieltä nyrjäytä, mutta isomman tipusen tuotokset tarvitsevat jo hieman isompaa kakkalapiota.
Usko pois. Kun ne kasvavat viet ne innokkaasti kanalan puolelle :smt023
sannikki

Viesti Kirjoittaja sannikki »

juu niin ne meni kotchitkin kanalaan ja kyllä kakka on tuttua :smt043 mut on ne vaan ihania kerrassaan :smt049

Ja juu tiput huutaa silloin kun mennään nukkumaan, ja ihan niin kauan että juttelen niille hetken ja silittelen kaulaa kuudelta vuoroin, sit tiput asettuu unille :smt001 Kyllä ne aika ajoin huutelee kaulat ojossa seuraa pitämään ja samantien kun menen lähelle alkaa sirkutus voimistua :smt050 kädelle tungetaan kilpaa...

Kävin joutessani jätti-kotchien kanssa istumassa, ne on arempia mutta "raggari" säntäs nokkasemaan sormeen ja äkkiä takas kavereitten tykö :smt044 sillä on luonnetta :smt023
Vastaa Viestiin