Aivan hurahtanut kana-akka
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
sannikki
Aivan hurahtanut kana-akka
Voi jösses mie voin vaan kuvitella kuinka jotkut mulle nauraa... Tipuset on tossa sohvan vieressa lootassa kasvamassa, ja ne tuppaa huutamaan välistä niin kauan että meen juttelemaan niille :D oon sitten telkkua katsoessa ottanut vuoron perään tipuja tohon rinnuksille kökkimään. Eilenkin siinä pari tipua veti päivätirsat
Oon niin ihastunut ja äimistynyt tipujen kesyydestä että en raaski niitä varmaan kanalaan laittaa ollenkaan
näin jo unta että aikuiset kanat istui kuka missäkin, yksi takan päällä toinen ruokapöydällä
pitää varmaan hautoa lisää rokkeja kevään aikana, NE ON IHANIA
superkesyjä ja rauhallisia 
-
kaisumaria
- siebenbürger
-
hen-na
Re: Aivan hurahtanut kana-akka
Meillä oli kans sillon tässä pienessä "tupakeittiössä" tiput, kun ne oli pieniä ja ihania, mutta nyt ilomielin olen ne vienyt kanalaan. Sotkevat aivan sairaasti, kun pikkusen kasvavat. 
-
sera1
Kun tipuset siitä kasvavat niin kumman innokkaasti ne raatsii kanalaan viedä
Sotku on järkyttävä. Tipuset myös rääkyvät jos niiltä jotain puuttuu, rääkyvät myös ihan ajankulukseen.
Muistinkos mainita sotkun
Pienen tipun kakkapallero ei kenenkään mieltä nyrjäytä, mutta isomman tipusen tuotokset tarvitsevat jo hieman isompaa kakkalapiota.
Usko pois. Kun ne kasvavat viet ne innokkaasti kanalan puolelle
Sotku on järkyttävä. Tipuset myös rääkyvät jos niiltä jotain puuttuu, rääkyvät myös ihan ajankulukseen.
Muistinkos mainita sotkun
Pienen tipun kakkapallero ei kenenkään mieltä nyrjäytä, mutta isomman tipusen tuotokset tarvitsevat jo hieman isompaa kakkalapiota.
Usko pois. Kun ne kasvavat viet ne innokkaasti kanalan puolelle
-
sannikki
juu niin ne meni kotchitkin kanalaan ja kyllä kakka on tuttua
mut on ne vaan ihania kerrassaan
Ja juu tiput huutaa silloin kun mennään nukkumaan, ja ihan niin kauan että juttelen niille hetken ja silittelen kaulaa kuudelta vuoroin, sit tiput asettuu unille
Kyllä ne aika ajoin huutelee kaulat ojossa seuraa pitämään ja samantien kun menen lähelle alkaa sirkutus voimistua
kädelle tungetaan kilpaa...
Kävin joutessani jätti-kotchien kanssa istumassa, ne on arempia mutta "raggari" säntäs nokkasemaan sormeen ja äkkiä takas kavereitten tykö
sillä on luonnetta 
Ja juu tiput huutaa silloin kun mennään nukkumaan, ja ihan niin kauan että juttelen niille hetken ja silittelen kaulaa kuudelta vuoroin, sit tiput asettuu unille
Kävin joutessani jätti-kotchien kanssa istumassa, ne on arempia mutta "raggari" säntäs nokkasemaan sormeen ja äkkiä takas kavereitten tykö