ankkojen talviuiminen
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
chiking
ankkojen talviuiminen
elikkä millainen astia tarttis olla talveksi
tyhmiä aina kyselen
sellainen ois kuiten hyvä mistä ois helppo heittää paskaset veet pihalle ja hakia uudet helposti tilalle
kyseessä vain kaksi ankkaa
Re: ankkojen talviuiminen
Siis ilmeisesti tarkoitat uima-astiaa? Mä päästäsin ankat hyvän sään sattuessa pihalle kylpemään, sisällä saavat veden kanssa niin kauheaa sotkua ilman uimavettäkin. Juoma-astiaksi taasen en suosittele tavallista sankoa, voivat hukkua siihen.
Ankkoja, kanoja ja lampaita.
-
chiking
niin juuri.uima-astiaa
täälä kun tuppaa olemaan yli 30 astetta pakkasta,ei taia tuo ulkona kylpeminen onnistua 
-
taikku
Olen ostanut kirppiksiltä lasten vannoja, niissä kylpevät talvella. Voivat tarvita jotakin apua, että pääsevät sinne kipuamaan.
-
Pirjo
Niin ja ei sitä ammetta tarvitse koko ajan vettä täynnä pitää; minä täytin talvella pakkasilla vain silloin kun menin ankkojen luo (vein niille ruokaa) ja tyhjensin heti kun olivat aikansa lätränneet -silloin jos lämpö esim. yöllä laskee nollan tienoille niin eivät kylve liian kylmässä vedessä -vaan selvästi nauttivat siitä kun saivat pakkasilla lämmintä kylpyvettä!
-
chiking
meillä menee ankat lämpimään tilaan
vois piettää vettä vaikka kokoajan kun keksis jonku hyvä altaan mistä ei niin pärskyis vedet pois 
-
taikku
Meillä siis kylpevät ulkona ammeissa. Muutenkin on niin sotkuista niiden touhu sisällä, siis sisällä on vaan vesiämpäri ja mikähän se toinen on... 1/2 ämpäri.. leivonta"ämpäri"... mikä lie
Niihin saa sitten useasti vaihtaa veden. Ulkoilevat joka päivä, mutta en tietty aivan kovilla pakkasilla laita kylpyvettä, ämpärit ja pesuvadit ovat silloin ulkona.