Alkaa olla epätoivoista.. Onneksi hautova rouva näyttäisi ainakin yleissilmäyksellä olevan ihan hyvässä kunnossa kuitenkin..
tipuja tulossa
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
kite
Re: tipuja tulossa
Ei tipuja vieläkään.. Eikä munissa näyttänyt olevan mitään sisälläkään
(ihan tavan taskulampulla katsottuna..) 
Alkaa olla epätoivoista.. Onneksi hautova rouva näyttäisi ainakin yleissilmäyksellä olevan ihan hyvässä kunnossa kuitenkin..
-
fasunen
Voi kiteä
Meillä on sentään munissa jotain elämää kun eilen vesitestissä heiluivat mutta vielä ei mitään näy 
-
kite
Mä en ole mitään muita testejä tehnytkään kun yrittänyt lampulla kurkkia niihin sisälle sen mitä rouva sallii.. 
-
fasunen
Aamusta asti on munassa ollut särö ja piipitystäkin olen kuullut mutta vielä mitään ei näy. Alan olla huolissani kun nyt on jo 22 päivä vaikka onhan se vielä vähän aikasta 
-
max3
Äkkiä ne sieltä sit punkee, kun reijän on saanut aikaiseksi. (riittää, et käyt jossain, niin varmaan jää se kuoriutuminen näkemättä
)
-
fasunen
Juuri noin kävi kun max3 sano eli telkkaria katoin ja alko kuuloa kova piipitys ja tipu olikin tupsahtanut munasta
Mietin vaan että jätänkö tipun yöks koneeseen vai uskallanko ottaa myöhään illal jo pois.
-
max3
Jos sulla on sopivan lämmin paikka, niin kyllä sen voi jo nyt illalla poistaa koneesta.
ONNEA TIPUSTA !!!
ONNEA TIPUSTA !!!
-
fasunen
Kiitos onnittelusta
Taidan kyllä laittaa ton tipun jo laatikkoon kun siellä on kuitenkin lamppu paahtanut jo eilisestä niin hiekkä on jo mukavan lämmintä ja sitä paitsi tuo tipuli taitaa häiritä noita munissa olevia kun on töninyt ne kaikki koneen reunoille ja itse mellastaa keskellä 
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Onnea pikkuisesta mellastajasta 
-
harrastaja
Toivotaan et olis tipuja tulossa .kuvapuolella häkin johon rakentelin seuraavan hautoja pesän ja 9 munaa...Niin olette kyselleet rotua uskallauduin eilen sille rouvalle lähettämään kyselyä ja vastaukseksi sekarotusia.... olivat nyt mitä hyvänsä munia tulee ja hautoo hyvin mulle ei muuta tarvita