tipuja tulossa

keskustelua koneellisesta haudonnasta

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
kite

Re: tipuja tulossa

Viesti Kirjoittaja kite »

Ei tipuja vieläkään.. Eikä munissa näyttänyt olevan mitään sisälläkään :( (ihan tavan taskulampulla katsottuna..) :(

Alkaa olla epätoivoista.. Onneksi hautova rouva näyttäisi ainakin yleissilmäyksellä olevan ihan hyvässä kunnossa kuitenkin..
fasunen

Viesti Kirjoittaja fasunen »

Voi kiteä :smt056 Meillä on sentään munissa jotain elämää kun eilen vesitestissä heiluivat mutta vielä ei mitään näy :smt001
kite

Mä en ole mitään muita testejä tehnytkään kun yrittänyt lampulla kurkkia niihin sisälle sen mitä rouva sallii.. :smt011
fasunen

Aamusta asti on munassa ollut särö ja piipitystäkin olen kuullut mutta vielä mitään ei näy. Alan olla huolissani kun nyt on jo 22 päivä vaikka onhan se vielä vähän aikasta :smt003
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Äkkiä ne sieltä sit punkee, kun reijän on saanut aikaiseksi. (riittää, et käyt jossain, niin varmaan jää se kuoriutuminen näkemättä :smt002 )
fasunen

Juuri noin kävi kun max3 sano eli telkkaria katoin ja alko kuuloa kova piipitys ja tipu olikin tupsahtanut munasta :smt003 Mietin vaan että jätänkö tipun yöks koneeseen vai uskallanko ottaa myöhään illal jo pois.
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

Jos sulla on sopivan lämmin paikka, niin kyllä sen voi jo nyt illalla poistaa koneesta.
ONNEA TIPUSTA !!! :smt023
fasunen

Kiitos onnittelusta :smt003 Taidan kyllä laittaa ton tipun jo laatikkoon kun siellä on kuitenkin lamppu paahtanut jo eilisestä niin hiekkä on jo mukavan lämmintä ja sitä paitsi tuo tipuli taitaa häiritä noita munissa olevia kun on töninyt ne kaikki koneen reunoille ja itse mellastaa keskellä :smt005
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Onnea pikkuisesta mellastajasta :smt050
Bean

Viesti Kirjoittaja Bean »

Onnea tipusta! :smt006
G-mies

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Onnea :smt038
Emma

Viesti Kirjoittaja Emma »

Onnea tipusta :smt041
kite

Onnea täältäkin!
reetta

Viesti Kirjoittaja reetta »

tipuonnea :smt006 !
harrastaja

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Toivotaan et olis tipuja tulossa .kuvapuolella häkin johon rakentelin seuraavan hautoja pesän ja 9 munaa...Niin olette kyselleet rotua uskallauduin eilen sille rouvalle lähettämään kyselyä ja vastaukseksi sekarotusia.... olivat nyt mitä hyvänsä munia tulee ja hautoo hyvin mulle ei muuta tarvita
Vastaa Viestiin