Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Avatar
HiltaHelikopteri
kukkoilija
Viestit: 4452
Liittynyt: 01 Marras 2005, 17:58
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Joo, ne lähtivät KP:lle muokattaviksi. Sieltä niiden pitäisi mennä edelleen annemarin käsittelyyn.
hellu

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja hellu »

Minun on nyt ihan pakko laittaa tähän ketjuun minulta kysytty hauska juttu..
Elikkäs: 38 vuotias maalta kotoisin oleva nainen kysyi että: muniiko kanat ilman kukkoa?
No minä siihen selittämään että, ovuloihan vanhatpiiatkin vaikkei niillä ole miestä (ainakaan säännöllisesti).
No seurasi lisäkysymys: Mihin niitä kukkoja sitten tarvitaan?
Ja taas minä vastaamaan että , hedelmöittämään ne munat.
Hetken tämä rouva siinä mietti :smt017 ja kysyi lopulta että: miten se kukko saa sen siittiön sinne munan sisälle?
Kyllä oli hilkulla etten vastannut että kairallapa tietenkin!!!! :smt044
Voiko oikeasti ihmiset olla näin vieraantuneita luonnosta ja biologiasta :smt021
Tällä naisella oli sellainen käsitys häkkikanaloistakin että jokaisella kanalla on oma kukko siellä häkissä. Ja kun asiaa valaisin kertoen ettei siellä kukkoja tarvita, niin eiköhän tuo mokoma kysynyt että: onko niillä kanoilla siellä häkin perällä sellainen puikko, joka aina tietyin väliajoin tökkää sitä kanan takpuolta?
Minu oli ihan pakko vastata että:NO OMPA TIETENKIN SIELLÄ SELLAINEN KANADILDO!! :smt047
Pitäisköhän todellakin munislaisten tehdä semmonen opetusvihkonen kouluihin jaettavaksi kananelämästä.
Kotopullaki

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

:smt005 Hauska tuo Hellun kirjoitus! Otan mukaan editointiin! :)

No niin, Hilta toden totta lähetti mulle materiaalia muokkaukseen ja aimo läjä sieltä tulikin. Olen nyt sitten muotoillut niitä kirjoituksia pitäen mielessäni sen että Kukkis antoi lehdykän nimeksi "Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kanoista, mutta et ole uskaltanut kysyä". Kukkis myös ohjeisti että tehdään kysymys-vastaus -muotoon. Teen sen kaikkien niiden kohalla jossa mahdollista, osan jättänen toteamismuotoon, johon myös kirjoitetaan vastaus alle. Hilta ohjeista mahdollisimman tiiviiseen muotoon ja se onkin aiheellista koska materiaalia on todella runsaasti. Kirjoitan siis kerrankin rönsyilemättä. Vaikka se onkin vaikeaa :smt003

Tässä on nyt vähän kestänyt, mutta se ei johdu siitä että olisin taas paiskinut tietokoneeni rikki. Siihenkin löysin muuten hyvän korvikkeen; mulla on nyt tietskan vieressä sellanen kevyt pahvinen pakkaus paperisia nenäliinoja. Se on tarpeeksi iso pakkaus ja sillä saa aikaan ihan kovankin paukahduksen, mutta vahinkoa ei saa aikaan lainkaan kun on niin kevyt :smt003 Suosittelen muillekin raskaana oleville :smt005 Niin, takas asiijjaan... Elikkäs kestää hiukan kun ymmärsin että minun täytyy kirjoottaa vastauskin jokaiseen kysymykseen ja tässä joutuukin kanatietämykseni kokeeseen :smt002 Mutta eipä hätiä mitä vielä,luullakseni, kun tuo Anne-Marikin lähti lomalle. Annan hälle pari päivää aikaa kotiutua ja palata kanammailmaan siitä aurinkoisesta PinaColada-maailmasta. :smt040 Saapi Anne sitten muokata tekstiäni. Ja ehkä vähän auttaakin oikeissa vastauksissa...? Nii että näinkö sen pitikin mennä, vaikoko eikökö, Hiltsu & Kukkis???
iiwi

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja iiwi »

Ei tää välttis tähän ketjuun kuulu, mutta mies väitti kiven kovaa yks päivä kun tuli kanalasta, että kuuli kun kana muni. Kuulosti kuulemma silta kuin "jokin ois vähä venyny" :smt005
Muusa

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja Muusa »

iiwi mä oon jonkun kerran nähnyt kun kana munii ja ne kyllä yleensä silloin pitää semmoista nnnnnnnnggggggghhhh-ääntä mutta mun mielestä se ääni tulee kyllä kanan nokasta eikä venyvästä peräpäästä, saatan tietysti olla väärässäkin :smt005

Mun appiukko on sulava seuramies ja jaksaa olla kiinnostunut asioista joista ei itse ole varsinaisesti kiinnostunut joten joskus sattuu hauskoja kömmähdyksiä. Eilen oli sitten kun tuo poikansa oli kertonut että meille taas tuli tipuja, tiedustellut että moniko yleensä syntyy kuolleena :smt003
siimis

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja siimis »

hellu kirjoitti: Minu oli ihan pakko vastata että:NO OMPA TIETENKIN SIELLÄ SELLAINEN KANADILDO!! :smt047
Sun olis pitäny vastata, että sellainen on vaan näissä uusissa EU-direktiivien mukaisissa virikehäkeissä :smt005 Olis taas uus urbaanilegenda saanu siivet :smt003
Maattari
lindell
Viestit: 1724
Liittynyt: 18 Elo 2009, 22:23
Paikkakunta: Iitti

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja Maattari »

:smt043 !
Kun kerroin että meillä on kanoja ja kukko minun kaveri tokaisi että silloinhan te syötte hedelmöittyneitä munia, yök, niitä hän ei syö edes kakuissa. Hän syökin vain luomumunia. Eikä uskonut kun sanoin että voi nekin olla hedelmöitettyjä, ei ne voi kun ne ovat luomuja. :smt003
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
kite

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja kite »

Ja näitä EI KANNATA lukea työmaalla kesken pahinta tilinpäätösrumbaa, koska KUKAAN ei usko että se voi olla niin hauskaa, että vedet silmissä kikattaa... :smt044
reetta

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja reetta »

muuten varsin sivistynyt ystäväni kyläili meidän kanalassa ensimmäistä kertaa elämässään, siis kanalassa ylipäätään, ja katseltuaan hetken aikaa ympärilleen kysyi aidosti ihmeissään: mutta mitä ne kanat TEKEE täällä kaiket päivät?!
sitä mäkin oon miettiny, tarttis varmaan asentaa valvontakamera niin sais ne kiinni marxin pääoman luvusta tai binäärilaskujen laskennasta!
kanamummo

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Sainpas aamuhirnut :smt043 :smt043
Gizzmo

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja Gizzmo »

Lueskelin tän häsmäkän läpi ja ihmettelen kun ei jamppa oo laittanu tänne sitä urpoa kyssäriä jonka sen joku sukulaisakka oli kysyny siltä.Elikkäs oli ihmetellyt että kuka ne kuoret laittaa siihen munan ympärille,tai siis että miten ne laitetaan? oli aina ollut siinä luulossa että munat plumsahtaa kanan pyllystä ilman kuoria...morjens
pipsa

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja pipsa »

reetta kirjoitti:muuten varsin sivistynyt ystäväni kyläili meidän kanalassa ensimmäistä kertaa elämässään, siis kanalassa ylipäätään, ja katseltuaan hetken aikaa ympärilleen kysyi aidosti ihmeissään: mutta mitä ne kanat TEKEE täällä kaiket päivät?!
sitä mäkin oon miettiny, tarttis varmaan asentaa valvontakamera niin sais ne kiinni marxin pääoman luvusta tai binäärilaskujen laskennasta!
Niinpä :smt002
Samoin kun mitä niillä tekee? ja tuo et olen pilannut monen munan syöjän päivän kertomalla että munasta voi syntyä tipu :smt047
iiiiiiiiiiiiiiihmiseeeeeet......
kite

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja kite »

Meillä ovat ihmiset kyselleet ihan vaan viattomasti, että onks nää nyt sit sellasia kanoja että ne munii oikeen kans...

Whappii :smt023 :shock:
Heidigee

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja Heidigee »

Ihan viime viikolla miulta kysyttiin: Mitä, sulla on kanoja??!! Mitä ne on... siis onko ne tyttö- vai poikakanoja...? :shock:
Taisi tosin helssinkiläinen kysyjä itsekin hoksata kysyessään, että ehkei nyt mennyt sanavalinnat ihan nappiin... :smt005
viiriäiset

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja viiriäiset »

Tuttumme katsoi hautoma koneseen ja kysyi: Voisitko näyttää miten ruokit munia :smt017
Toinen tuttumme näki viiruni ja ilmoitti kuinka pesette noi kanan munat ja suurennatte niitä- paine ilmallako? Luuli että viirut ovat kanoja ja ne munat pestään :täplät pois ja vaaleiksi ja suurennetaan isoiksi kaupan muniksi. :smt005
Sitten hän näki kun viiru muni ja sanoi kato toi kana joksee takaperin ja kato ny se oksentaa munaa sitten kun kukko vähän :sex: niin se sanoi : kato kana imee kukon päätä sitten selitin että mikä pää on mikä pää ja mitä äsken tapahtui se vaan ai jaa mä ihmettelinkin miks ne juoksee takaperin :smt025 :smt042
Vastaa Viestiin