Meillähän vieraili kärppä reilut kolme viikkoa sitten ja tappoi muun muassa mun lempikanan - musta silkkikanan joka oli ihanan kesy ja muutenkin sympaattinen tyyppi. No, suuren surun keskellä sitten ajattelin, että pistänpä jääkaapista koneeseen kaikki pienet munat. Eli kaikki mitkä olisivat joko tämän silkin munia tai sitten jonkun kääpiökotseista. Rodut on olleet erillään, eli munat on kyllä puhdasrotuisia, mutta mikä on mikäkin - siitä ei ollut tietoa.
Noh, nyt mulla on sitten kaksi tipiä! Musta ja ruskea. Mutta miltä ne silkkitiput näyttää? Kumpia nää nyt on?
Mulla on sellainen hämärä mielikuva, että silkeillä oli jotain ylimääräisiä varpaita..?

En ole koskaan tutkaillut noiden aikuisten jalkoja tarkemmin, päälle päin varpaiden määrää voi vain arvailla kun jalat on niin karvaiset. Ajattelin etten mene stressaamaan tuota jäljellä olevaa kukkoa vaan kysäisen munanetistä

Eli kun tipuilla on sellaiset hassut ylimääräiset takavarpaat, niin ne on varmaan silkkitipuja eikä epämuodostuneita kääpiökotseja..? Onhan?