kukolla heltta lörpällään
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
muumimamma
kukolla heltta lörpällään
Mistähän johtuu että meitin kukolla on heltta aika lörpällään eikä pystyssä niinkuin ennen. Muuten kukko vaikuttaa ihan itseltään ja hyvävointiselta...Heltan väri on normaalin punainen.
-
jamppa
Re: kukolla heltta lörpällään
Kyllähän se harja voi iän myötä lörpähtää kun kokoa kasvaa, niin ei enää pysy pystyssä.
Sullahan taitaa olla kyllä alho? En sitten tiiä miten niillä menee...
Mut ei varmaan hätää os on kuitenkin pirteä ja harja punainen!
Sullahan taitaa olla kyllä alho? En sitten tiiä miten niillä menee...
Mut ei varmaan hätää os on kuitenkin pirteä ja harja punainen!
-
Muusa
Mulla yhdellä tyrniskukolla lörpähti teini-iässä harja kun se kasvoi niin kovasti. Mutta nyt kun kukko on ehtinyt ukonikään niin harjakin sojottaa ryhdikkäästi pystyssä
kai se kasvaessaan kasvoi vaan pituutta eikä vain vankkuutta mikä tuli sitten myöhemmin.
-
muumimamma
Joo alho se on ja muistaakseni joku reilu 2v ettei kai niin teinikään enää...no mutta hyvä jos ei ole syytä huoleen!
-
iiwi
Mulla lörppää kanojen harjatt, oon ihmetelly mistä se johtuu.. Suurimmalla osalla siis on ne lörpällään, oisko yhellä jämäkästi pystyssä. Kukolla on kanssa se valtava harjansa ihan tanakasti pystyssä. Mitä tuo tarkoitti että jos on punainen? Mitä jos ei ole? Noilla on myös välillä vähän värittömät harjat, mutta ovat kyllä ihan pirteitä kanoja muuten.
-
Suvianne
Yleensä punainen on sen merkki, että munii. Mutta siinä on minusta yksilöllistä heittoa