Ankkavauvoja

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ankat ovat kavereita. :smt001 Kissat ovat vähän vetäytyneet pois ankkalasta, syytä en tiedä. Mutta nyt sitten kaveeraavat vieri vieressä kanien kanssa. On muuten aika hassu näky, kun kanikarsinan kiikkutuolissa on vierekkäin pupu ja kissa.

Eilen Mimmikin (siis aikuinen kissa) kävi merkitsemässä kanit omikseen, eli hieroi poskeaan niiden päihin. :smt003 Siinä oli puput vähän ihmeissään..
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Nyt kun sanoit niin meilläkin kissat ja kanit viihtyi. Aikuiset kanitkin merkkaili kissoja. Sillai leualla pyyhkäsivät. Vissiin niillä on joku rauhanen siellä leuan alla.
ankkanen

Viesti Kirjoittaja ankkanen »

Ankkakuumme vain lisääntyy täällä kun noin herttaisen näköisiä ovat nuo Mimmin ankat :smt007
hannaw

Re: Ankkavauvoja

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Eilen ei näkynyt pihassa ankkarouvaa Paakkua, ja herra Vaakkukin vain ankkalan lähistöllä tepasteli. Ankkalasta löytyi selitys: hieno, upea ja kaunis pesä, jonka päällä rouva makoili. Kun kurkistin oviaukosta, niin pienen sähinän sain vastaukseksi häirinnästä. Paakku kuitenkin tuli ulos katsomaan toinko herkkuja ja silloin pääsin kurkistamaan pesään: pikaisella laskennalla siellä oli 16 munaa :smt038 Noinkohan rouva nyt olisi tosissaan ja hautoisi loppuun asti :smt023
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Tsemppiä paikun haudontaan!!! :smt023
Kotopullaki

Viesti Kirjoittaja Kotopullaki »

16 munaa, wau! Toivotaan nyt että malttaa hautoa loppuun saakka.
Ankan sähinää en ole kuullut, mutta kanoista oon oppinu kuinka hurjina :smt005 ne on kun tosissaan hautovat. Höyhenet nousee niin että niistä tulee 2 kertaa isompia ja sitten se kirkasu... ...korvia vihlova! Mun yks iso musta kana alkaa tän kirkumisen jo ennen ku oon päässy pesänsä luo, kun on kaiketi oppinu tunnistamaan mun askeleista että sieltä tulee taas se hirviöolento joka vie munat alta...
Vastaa Viestiin