Ankkavauvoja

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
hannaw

Ankkavauvoja

Viesti Kirjoittaja hannaw »

Meille tuli tänään tämmöiset ihanuudet: Vaakku, Paakku ja Ankkanen (Leevi 5v nimeämät)
Kuva
Kuva
HiltaHelikopteri
kukkoilija

Viesti Kirjoittaja HiltaHelikopteri »

Oih---onnea! Hienot nimet! Ankat on aina niin iloisen näköisiä, kun on suupielet ylöspäin :profileleft:
Pootsi

Viesti Kirjoittaja Pootsi »

Paljon onnea! :smt001
1vippe

Viesti Kirjoittaja 1vippe »

Oijoi...ihania vaakkuja :smt007 :smt001 . Uskallankohan edes katsoa niitä kun tullaan käymään tänään.. :smt005 . Jaa mutta.. mies voisi innostua.. :smt003. Onnea ihanista palleroista :smt001
Teppana

Viesti Kirjoittaja Teppana »

:smt007 Söpöjä vaakkuja,Onnea :smt006
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Ihania! Kovasti minäkin toivon vielä kesän aikana tuollaisia saavani! Onnea hienoista hankinnoista!
Justiina

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Sööttejä :smt007 Onnittelut vaakuista :smt002
hannaw

Ankat ovat kasvaeet ihan älyttömästi :smt001
Nyt ollaan jo ulkoiltu päivisin omassa pienessä aitauksessa.
Kuva
Kuva

Urho vahtii ankkoja
Kuva
Kuva
Tilly

Viesti Kirjoittaja Tilly »

Näyttävät nauttivan elämästään! Onnekkaita otuksia ja vahtikin vielä huolehtimassa. :thumbleft:
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Reippaan näköinen kolmikko :smt007 ..

Ankanpojat on aika ahmatteja ja kasvavat kovaa kyytiä, pötyä pitää olla. Kananpojat ei pysy vauhdissa mukana, vaikka munan koossa ei juurkaan oo eroa.

Toivottavasti meilläkin on kohta pikkuvaakkuja. Mulla hautoo tällä hetkellä neljä emoa. Muilta on munat pöllitty maailmalle. :smt002
hannaw

Pekkikseltä on nämä ankat, oiskohan munat muorin ankoilta? :smt001
Hakalan emäntä

Viesti Kirjoittaja Hakalan emäntä »

:smt007 Ihanat ankat. Noista kuvista alkaa kyllä tulla jonkunsortin ankkakuume :smt017
Volmari

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Hellantuutelis!! :smt007 :smt007 :smt007
Ihanat vaakuttimet!
JA kyllähän se tosi on, että ankkakuumeen nuo kuvat sytyttää aika äkkiä.... :smt016
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Auts, miten ihania! Tahon, tahon, tahon meidän pihaan kans tuollaisia pikkuvaakuttimia! :smt007
maunu_muori

Viesti Kirjoittaja maunu_muori »

Voip olla mun munista tai sitten Pekkiksen omista . Mulla on ollut niin kiire kevät, etten ite joutanut noihin hautomispuuhiin(siis konehommiin), mutta onhan noita haudottu muualla :smt005 .. Rehutkin olin jo varannut, mutta täytyy kattoo, tulisko niitä vaakuttimia luonnonmenetelmällä.. Peijuunin lampaat vaan tunkee ankkojen tarhaan sotkeen haudontaa.
Vastaa Viestiin