Niin on ja se on muutenkin ihan erilainen kuin nuo tytöt! Nyt mä ymmärrän, miksi uuden kuivausrummun käyttöohjeissa luki, että: "tarkista ennen kuin käynnistät ohjelman, ettei rummun sisälle ole mennyt esim. kissa tai lapsi". Mä nauroin sille, kun luin ohjeen, mutta tänään meinasin vahingossa laittaa Väinö-kissan peseytymään astioiden kanssa..
Ja älkää laittako paistia ja kollikissaa samaan aikaan "jäähtymään" kylmiöön!
jäähtyneestä paistista oli haukattu kunnon pala, ja kissa makoi tyytyväisenä vieressä!
Pullapitkojen välissä nää kisulit kans viihtyy, eikun sinne vaan pitkälleen !!!
Joskus tekis mieli tukkia koko poppoo komeroon ja laittaa pönkä oven päälle.
Äitin työkaveri pesi kissansa pesukoneessa. Siis vahingossa. Tämä järkytti mua niin että mulla on suorastaan hysteerinen tarve tutkia pyykinpesukone ja astianpesukone sataan kertaan ennen kuin laitan päälle.
Ja kiitos Mimmin, tästä lähin ilmeisesti myös lämmityskattilan pesä aiheuttaa mulle samanlaisen pakkoneuroosin.
Tästä hautomayritelmästä ei tullut mitään muuta, kuin tyytyväisiä kissoja. Munat olivat kyllä lähteneet alulle, mutta siihen jääneet. Kävi kone varmastikin liian kuumana.
Olin jo laittanut koko viirumunat pois, kun poika nukkumaan käydessään tuli iloisena huutelemaan, että "ne piipittää!" Mulla oli tv auki ja siellä kuului taustalla jotain lintujen viserrystä. Kouraisi oikein lapsen puolesta, kun se siinä murrosiän kynnyksellä yrittää olla niin cool, mutta olisi kuitenkin ollut niin iloinen, jos olisi munista elämää tullut..