Mimmin hautomayritelmää..

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Tää neljäs hautoo vain omia munia:
:smt005 Sillä on muuten kunnon kollin naama jo.
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Niin on ja se on muutenkin ihan erilainen kuin nuo tytöt! Nyt mä ymmärrän, miksi uuden kuivausrummun käyttöohjeissa luki, että: "tarkista ennen kuin käynnistät ohjelman, ettei rummun sisälle ole mennyt esim. kissa tai lapsi". Mä nauroin sille, kun luin ohjeen, mutta tänään meinasin vahingossa laittaa Väinö-kissan peseytymään astioiden kanssa..
jamppa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Ja muistakaa tarkistaa jääkaapin sisältö ennen kun laitatte oven kiinni!
Nimim. Kerran kissanpennun jääkaappiin lukinnut...
Mimmi

Niin, ja ehti se mennä leivinuunin luukustakin puiden ja tulen välissä! Onneksi huomasin.
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

Ja älkää laittako paistia ja kollikissaa samaan aikaan "jäähtymään" kylmiöön!
jäähtyneestä paistista oli haukattu kunnon pala, ja kissa makoi tyytyväisenä vieressä!

Pullapitkojen välissä nää kisulit kans viihtyy, eikun sinne vaan pitkälleen !!!
Joskus tekis mieli tukkia koko poppoo komeroon ja laittaa pönkä oven päälle. :smt019
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Äitin työkaveri pesi kissansa pesukoneessa. Siis vahingossa. Tämä järkytti mua niin että mulla on suorastaan hysteerinen tarve tutkia pyykinpesukone ja astianpesukone sataan kertaan ennen kuin laitan päälle.
Ja kiitos Mimmin, tästä lähin ilmeisesti myös lämmityskattilan pesä aiheuttaa mulle samanlaisen pakkoneuroosin. :smt003
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

:smt005 :smt005 Ai , että kun mun RM näkisi kissan joulukinkun vieressä!
mirri

Viesti Kirjoittaja mirri »

:smt005 Koitan saada sulle Suvianne kuvan!!!
Jos en pistä porukkaa komeroon, niin varmasti kinkku tulee hyvin vahdittua, en pääse salaa napostelemaan!
Suvianne

:smt005
Mimmi

Tästä hautomayritelmästä ei tullut mitään muuta, kuin tyytyväisiä kissoja. Munat olivat kyllä lähteneet alulle, mutta siihen jääneet. Kävi kone varmastikin liian kuumana.

Olin jo laittanut koko viirumunat pois, kun poika nukkumaan käydessään tuli iloisena huutelemaan, että "ne piipittää!" Mulla oli tv auki ja siellä kuului taustalla jotain lintujen viserrystä. Kouraisi oikein lapsen puolesta, kun se siinä murrosiän kynnyksellä yrittää olla niin cool, mutta olisi kuitenkin ollut niin iloinen, jos olisi munista elämää tullut..
Suvianne

Olipa ihana poika!! Harmi kun olikin vain tv!!
Vastaa Viestiin