Eli onko ajatus, että kustannus jaetaan A,B,C,D kesken?asf130 kirjoitti:elikkäs jos Munislainen A hakee kasvattajan esim amerikasta ja luo suhteen ja tuo munia/nuorikoita/aikuisia ja ne lähetetään Munislaisille B/C/D jotka kasvattaa ne ja jotka haluaa munia saisivat siitokset Munis B:ltä/C:ltä/D:ltä jotenkin noi minä sen ajattelin mutta sanokaa onko huono tai hyvä idea mutta muuten se tuhoon tuomitulta![]()
Mitä maksaa
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Miks ihmeessä kukaan näkis vaivan tuoda eläimiä ja jakaa ne pois? Ei auennut mulle toi juttu. Itse oon aina tuonut vain mitä olen hirveän kovasti itselleni hinkunut ja ulkomailta vain jos Suomesta ei saa. Noitten nelijalkaisten kasvatuksessahan tuonnit on usein melkeen välttämättömyyksiä, mutta mikä sulla on se pointti että joku noin tekisi kanoissa?
Mä oon tässä syksyn aikana yritellyt järjestää PR-munien tuontia Ruotsista. Homma vaatii aikaa, kärsivällisyyttä, yhteyksiä ja rahaa. Eviraan pitää rekisteröityä munien tuojaksi. Aika edullista se on, jos tuo vain alle 20 munaa. Jos mä kaiken vaivan ja työn jälkeen saan sieltä munia, on aika varmaa, että haudon ihan itse kaikki 19 munaa ja pidän kaikki 5 kanaa, jotka hommalla saan. (50 % kuoriutuu, joista 50 % kukkoja.)
Että en mäkään oikein näe tuossa ideaa..
Että en mäkään oikein näe tuossa ideaa..

niin että mitä muita korsia kannellaan , kun työpanos ja kustannuksia??Suvianne kirjoitti:Eli onko ajatus, että kustannus jaetaan A,B,C,D kesken?asf130 kirjoitti:elikkäs jos Munislainen A hakee kasvattajan esim amerikasta ja luo suhteen ja tuo munia/nuorikoita/aikuisia ja ne lähetetään Munislaisille B/C/D jotka kasvattaa ne ja jotka haluaa munia saisivat siitokset Munis B:ltä/C:ltä/D:ltä jotenkin noi minä sen ajattelin mutta sanokaa onko huono tai hyvä idea mutta muuten se tuhoon tuomitulta![]()
Ei oo reiluu alkaa selittää jotain ja sitten lopettaa!!!!