Kertokaas pululliset miten kylvetätte lintujanne.
Vilustuuko pulu jos kylpee liian kylmässä? mulla on lämpölamppu että saavat kuivatella.
kesällähän ei oo mitään ongelmia,mutta tää ns.talvi...
Kyyhkysten kylvetys
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Näi ikkäästi...

Eli meillä ovat aina kylpeneet läpi vuoden jonkin sortin vadissa, kun asustavat meillä aina talven tiloissa, missä pysyy ainakin juuri ja juuri plussalla. Ja mikäs ongelma se näinä ankeina talvina enää tuo pakkanen edes on
(saisi kyllä mun puolesta olla mielummin sitä pakkasta ulkona...)
Meillä ovat ängenneet kylpemään vaikka juomakippoon, jos ei ole ollut vatia tarjolla. Siksi laitan ainakin kolmesti viikossa pesuvadin herrasväelle tarjolle. Olen ajatellut, että itse tietävät, koska on liian kylmä kylvyille. Vesi on aina hiukan lämmintä ja kuivattelu sujuu orrella siipiä vinhasti huiskuttaen ja sulkia sukien ilman erillistä lämmitystä.

Eli meillä ovat aina kylpeneet läpi vuoden jonkin sortin vadissa, kun asustavat meillä aina talven tiloissa, missä pysyy ainakin juuri ja juuri plussalla. Ja mikäs ongelma se näinä ankeina talvina enää tuo pakkanen edes on

Meillä ovat ängenneet kylpemään vaikka juomakippoon, jos ei ole ollut vatia tarjolla. Siksi laitan ainakin kolmesti viikossa pesuvadin herrasväelle tarjolle. Olen ajatellut, että itse tietävät, koska on liian kylmä kylvyille. Vesi on aina hiukan lämmintä ja kuivattelu sujuu orrella siipiä vinhasti huiskuttaen ja sulkia sukien ilman erillistä lämmitystä.
kylvetys
Talvisin, kun on leutoa, niin kylpevät lentohäkissä vadeissa, kesäisin käyvät lammenrannassa pulikoimassa. Jännä juttu, mutta yleensä kyyhkyt pitävät välimatkaa toisiinsa, mutta kun kylpevät niin samassa vadissa voi olla yhtäaikaa 6-7 kyyhkyä. Vesisateellakin menevät heti lentohäkkiin siivet ojossa ja joskus myös räystäiden alle. Ja lätäköt ovat mieleen. Kyyhkyt nauttivat tosi paljon kylpemisestä. ---> http://www.kirjekyyhky.net/albumi/kyyhkykuvat/56076
Kylpyä lätäkössä Tammikuussa
Kylpyä lätäkössä Tammikuussa