Asutaan Varsinaissuomessa maalla. Pihaa tässä riittää ja ajateltiinkin rakentaa kanoille uusi koppi. Kooltaan olin ajatellut n.1x1,5m. Tarkoitus olisi pitää kanoja vuoden ympäri. Jos kopin eristää niin riittääköhän joku lämpölamppu pitämään kopin riittävän lämpimänä? Aika nollan tuntumassa täällä yleensä pysyy talvetkin, mut toki joskus on pakkaskausia.
Olin ajatellut, että kopin nostaisi vähän niinkun jaloilleen, irti maasta. Mitä sinne kopin pohjalle sitten laitetaan? Tuolta perustiedoista toki koitin lueskella, mutta jos nostan sen kopin ylös niin tarviiko siinä sitten huomioida jotain? Vai onkohan se ylös laittaminen hyvä ajatus ollenkaan?:D
Ja tuo kukkoasia.. Alunperin ajattelin, että ei kukkoa, mutta nyt aloin sitä asiaa vielä miettimään, että ehkä sittenkin. Jos tarkoitus ei ole tipuja tehdä, niin onko sillä kukolla sitten mitään virkaa? Toki se nyt tuohon varmaan mahtuisi pyörimään ja ei sitä tiedä, miten tässä vielä innostuu.
Kaikki vinkit otan lämmöllä vastaan! Innostus on kova, mutta aika pihalla olen vielä.:D ei kai sitä mitään uutta opi, jos ei koskaan kysele ja selvitä..