Vihdoinkin sattui yksiin kaunis päivä ja mun vapaahetki! Linnut karkasi pihalle ja sihtailin niitä kameralla ennen ohjaamista takaisin (katettuun) tarhaan
Korppoosta kotoisin oleva viehkeä svarthönamix Mustikka. Tää on aika tapaus, oli porukan arin, mutta nykyään kesyin. Ei anna vapaaehtoisesti kiinni, mutta syliin jouduttuaan juttelee ja istahtaa aloilleen tyytyväisenä. Mustikka kaveeraa riikkien kanssa, taitaa olla vähän ihastunut Romeoon...

Pari päivää sitten se karkasi tarhasta eikä antanut kiinni millään. Mulla tuli sitten tietty illasta asiakkaita ja vika hieronta päättyi kasilta. Menin sen jälkeen huolissani etsimään mustanaamaa pitkin pihoja, kunnes älysin katsoa kanalasta, ja siellähän se nökötti orrella! Ei niin mitään hajua millä ilveellä se oli itsekseen päässyt sisään, katon rastasverkotkin oli ihan ehjät. Soon Houdini!
Samasta paikasta oleva sekoitus Nuttu. Nutulla on ihana "harja".
Ja vielä Korppoon Nelli. Porukkaan kuuluu vielä hauska tumma tupsutukka Hille, mutta hän oli kuvausten aikaan töissä eli munimassa, Hillesta kuvia sitten myöhemmin, ja koitan saada paremmat otokset myös Nutusta ja Nellistä.
Romeo esittelee upeita siipiään.
Antwerpen Dafi, aina menossa mukana. Koska Dafi pienimpänä häviää taistelun herkuista isommilleen, se on oppinut lennähtämään suoraan mun kädelle tai olkapäälle kerjäämään. Toimii joka kerta!
Aatos, iittiläinen ykköskukko, sekä käppänä Seppo
Dafi ja poskiparta
Hermanni, suuri lörttisankari, tunkemassa joka kuvaan
Romeo kummastelee omituisia kanoja
Julia näyttää riikinkukolle tyypillisen asennon. Tolleen ne paineli kaulat pitkänä ihmetellen pitkin pihaa
Tohvelisankari, nimensä mukainen lempeä lellikki
Romeo vauhdissa
Yhteisposeeraus
On se vaan niin komea!!!
Hurja vahti, ei meinannut tulla kuvaamisesta mitään kun tää 47-kiloinen vauveli olis koko ajan halunnut syykkyyn paijattavaksi
Aamu ja Vanilja