Nukin palleroiset
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Nukin palleroiset
Hei, täähän onnistui! Tässä mun siivekkäät tällä hetkellä, viikonlopun jälkeen niitä on ehkä jo lisää...
Matti, kääpiökotsi Tuulilta
Anna Abreu, mille fleur joka tarttui ihan vahingossa mukaan Munismiitistä ninnulta...
Teppo, Matin veli
Näin ne mussut ottaa arskaa mun kaa
Matti, kääpiökotsi Tuulilta
Anna Abreu, mille fleur joka tarttui ihan vahingossa mukaan Munismiitistä ninnulta...
Teppo, Matin veli
Näin ne mussut ottaa arskaa mun kaa
Re: Nukin palleroiset
Mun viirut, kotoisin Mimi30:ltä
Nelli kylpee
Jaakko
Etualalla Choco, takana Nelli
Nelli kylpee
Jaakko
Etualalla Choco, takana Nelli
Ihana tuo tuhkakylpykuva Miulla kans tekis mieli viiruja...joku päivä vielä
Fenix-lintuset nousee tuhkasta...kauniita kuin mitkä nämä sinun viirut
Kiitos, söpöisiä ovat munkin mielestä. Eilen kotiutuis pronssipari (pikkuisia vielä) ninnulta ja aivan hervottoman iso buttityttö Hämeenlinnasta. Kun saan aamukaffet imaistua kitaan meen tutustuttaan siipikarjaa toisiinsa, saavat tepastella vapaana pihalla kun kyhätään niille yhtä väliaikaista päivätarhaa lisää isännän kanssa. Koitan napsia kuvia samalla. Mä oon vieläkin ihan äimänä Klaara-butin koosta, sehän on melkein yhtä iso kuin joutsen! Kalkkunat on aivan mahtavia kavereita, noh, niinhän kaikki linnut tuntuu olevan...
Olipas mukavata nähdä sun kalkatteja tänään ja muitakin lintusia! Ihastuin ikihyviksi Klaaraan,se on niin ihanan luonteinen ja kaunis!
Kauniita kanasia ja viiruja! Nelli näyttää vähän pöllöltä tuossa kylpykuvassa.
Oi -Matti ja Teppo nuo nimet kyllä sopivatkin tosi hyvin kukoille
Ihania kuvia
Ihania kuvia
Noilla vaihtui nimet vielä kertaalleen, Klaarasta tulikin Kyllikki kun miehestä se onn aivan Kyllikin näköinen ja Kleopatran nimi muutettiin Hertaksi. Koitan tänään lisätä kuvia tänne. Kyllikki on valloittanut mun miehen sydämen kun on niin kesy ja lempeä. Mies säälii kun rouva ei oo saanut meillä kulkea yhtä vapaasti pihalla kuin entisessä kodissaan. Pidän tirppoja päivittäin vapaana jotta ne tottuisi pihapiiriin, mut Kyllikillä on jostain syystä hirveä hinku naapurin pellolle, ja välissä kulkee tie.
Aamulla se säikäytti naapurin ala-asteikäiset muksut (lapset luuli että se jahtaa niitä, kun äärimmäisen utelias kalkkurouva olis vaan halunnut tulla moikkaamaan), täytyy nyt rykäistä tohon tienpuoleiselle tontin rajalle aita ettei Kylli-täti lähtis tielle seikkailemaan.
Heh, ja naureskelin jo isännälle, et sen ja Kyllin rakkaus on molemminpuolista, heti kun mies tulee lähettyville, Kylli heittää ittensä ihan lätyksi
Aamulla se säikäytti naapurin ala-asteikäiset muksut (lapset luuli että se jahtaa niitä, kun äärimmäisen utelias kalkkurouva olis vaan halunnut tulla moikkaamaan), täytyy nyt rykäistä tohon tienpuoleiselle tontin rajalle aita ettei Kylli-täti lähtis tielle seikkailemaan.
Heh, ja naureskelin jo isännälle, et sen ja Kyllin rakkaus on molemminpuolista, heti kun mies tulee lähettyville, Kylli heittää ittensä ihan lätyksi
Kyllikki Kalkkuna
Kurko ja Hertta
Kylli ihmettelee kastelukannua. Kylli ihmettelee aika monia asioita...
Kuinkahan hyvin linnut muuten osaa karttaa myrkyllisiä kasveja? Meillä kasvaa sormustinkukkaa ympäri pihaa ja oon huolissani... Tänä aamuna kalkut ulkoili pari tuntia vapaasti ja kauhukseni näin kun Kyllikki nappasi palasen sormustinkukan lehdestä, tipautti kyllä heti. Muistelen että kersana kotifarmilla lehmät jätti myrkylliset niittyleinikit syömättä eikä meillä katit tai koira oo sormustinkukkia maistelleet vaikka muuten heiniä nakertelevatkin. On se kyllä totta mitä puhutaan buttien seurallisuudesta, Kylli on koko ajan mukana ihmettelemässä kun puuhastellaan pihalla. Hassu iso köntystäjä
Kurko ja Hertta
Kylli ihmettelee kastelukannua. Kylli ihmettelee aika monia asioita...
Kuinkahan hyvin linnut muuten osaa karttaa myrkyllisiä kasveja? Meillä kasvaa sormustinkukkaa ympäri pihaa ja oon huolissani... Tänä aamuna kalkut ulkoili pari tuntia vapaasti ja kauhukseni näin kun Kyllikki nappasi palasen sormustinkukan lehdestä, tipautti kyllä heti. Muistelen että kersana kotifarmilla lehmät jätti myrkylliset niittyleinikit syömättä eikä meillä katit tai koira oo sormustinkukkia maistelleet vaikka muuten heiniä nakertelevatkin. On se kyllä totta mitä puhutaan buttien seurallisuudesta, Kylli on koko ajan mukana ihmettelemässä kun puuhastellaan pihalla. Hassu iso köntystäjä
Minäkin haluun tommosen kyllikin
Kyllä ne elukat osaa väistää myrkyllistä kasvia, meidän minihevostekin on jättäny pellolla kaikki leinikit rauhaan.
Terveisiä Matille ja Tepolle
Kyllä ne elukat osaa väistää myrkyllistä kasvia, meidän minihevostekin on jättäny pellolla kaikki leinikit rauhaan.
Terveisiä Matille ja Tepolle
Voi sitä Kyllikkiä!Jos kastelukannu näyttää Kyllikin mielestä toiselta kalkkunalta ..ainakin muoto on sama.. Koskakohan sitä uskaltais alkaa kalkkunoita kärttämään tolta isännältä..? Kylli on nimittäin tosi valloittava tyyppi ja kunhan pronssit kasvaa isoks niin hurmaannun niistäkin varmasti yhtä lailla
Matti & Teppo ja Kyllikki lähettää entisiin kotiin terkkuja!
Kalkkunat on jotenkin sielukkaan oloisia, niillä on semmoinen viisas katse. Pikku kukkopallerot harjoittelee jo kiekumista ja tänä aamuna huomasin, et kummankin pyrstötupsu on jo vaihtumassa kaareviin kukon sulkiin. Muutenkin höyhenpuku alkaa vaihtua, tulee enemmän väriä. Ja Tepostakin näyttäis tulevan tummempi, se niskahöyhenet on nyt kaikki tummia. Mun vaavat on kohta isoja! Onneks ne on aikuisinakin niin pieniä et voin rauhassa lällytellä niitä. Vaikka kyllä mä meinaan kalkkujakin paijata vaikka isoksi kasvavatkin. Kylliä vaan on hiukka hankalampi kaapata syliin ku kääpiökukkoa...
Kalkkunat on jotenkin sielukkaan oloisia, niillä on semmoinen viisas katse. Pikku kukkopallerot harjoittelee jo kiekumista ja tänä aamuna huomasin, et kummankin pyrstötupsu on jo vaihtumassa kaareviin kukon sulkiin. Muutenkin höyhenpuku alkaa vaihtua, tulee enemmän väriä. Ja Tepostakin näyttäis tulevan tummempi, se niskahöyhenet on nyt kaikki tummia. Mun vaavat on kohta isoja! Onneks ne on aikuisinakin niin pieniä et voin rauhassa lällytellä niitä. Vaikka kyllä mä meinaan kalkkujakin paijata vaikka isoksi kasvavatkin. Kylliä vaan on hiukka hankalampi kaapata syliin ku kääpiökukkoa...
Esmeralda-jättikotsi. Ihana ruttunaama!
Käppänätytöt Tyyne, Martta ja Hillevi (vasemmalta oikealle)
Hertta miettii itsekin onko se tyttö vai poika.
Kuningaskalkkuna Kurko lepäilee
Köllivät kalkkunat. Kyllikki-polo alkaa nyt olla kalju jo muualtakin kuin päästään. Kohta on varmaan kaikki sulat pudotettu.
Etualalla Viikinki-jättikotsikukko ja takanaan eläkehybridi Hilkka
Käppänätytöt Tyyne, Martta ja Hillevi (vasemmalta oikealle)
Hertta miettii itsekin onko se tyttö vai poika.
Kuningaskalkkuna Kurko lepäilee
Köllivät kalkkunat. Kyllikki-polo alkaa nyt olla kalju jo muualtakin kuin päästään. Kohta on varmaan kaikki sulat pudotettu.
Etualalla Viikinki-jättikotsikukko ja takanaan eläkehybridi Hilkka