Jalkarenkaat

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Suvianne

Re: Jalkarengas vai nippuside?

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

en ole renkaita kokeillu, mutta nippusiteitä on ollu jo muutaman vuoden käytössä. olen tykänny.
Kiyry87

Re: Jalkarenkaat

Viesti Kirjoittaja Kiyry87 »

Missä kaupoissa myydään eri värisiä nippusiteitä? Mä pähkäilen kanssa tulevien tipujen merkitsemistä.
Jalkarenkaita olen katsellut mutta se koko se koko, MIKÄ prkl on se oikea? :smt013
Talbot

Re: Jalkarenkaat

Viesti Kirjoittaja Talbot »

Vuoden verran kokemusta renkaista, sekä kierteellisistä että kiinni napsautettavista. Koko on ok, mutta kovin usein irtoavat/putoavat, molemmat mallit. Kun on pieni porukka, ei mikään ongelma mutta jos kanoja olisi 50, ei kävisi laatuun.
Suvianne

Re: Jalkarenkaat

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Biltemassa on tosi paljon eri värisiä
valtteri

Re: Jalkarenkaat

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Minulla on kanoilla nippusiteet jaloissa ja kun laittaa aina samalle puolelle niin tietää että toi on esim.oikea jalka ei merkkiä ei oikea kana ja tuolla on merkki oikeassa jalassa ja se on punainen. Ja yhteen jalkaan voi laittaa vaikka useamman merkin ja niitä todellakin on tosi montaa väriä. Suosittelen :)
Wildboar

Re: Jalkarenkaat

Viesti Kirjoittaja Wildboar »

Vinkkinä, Tokmannissa on erittäin edullisia värillisiä nippusiteitä. Paketissa 500kpl, 5 eri väriä, 100kpl/väri. Hinta 5e koko paketille.
Chick
chabo
Viestit: 195
Liittynyt: 06 Huhti 2010, 14:42
Paikkakunta: Orimattila

Re: Jalkarenkaat

Viesti Kirjoittaja Chick »

Minkäikäiselle nuorikolle noita nippusiteitä uskaltaa laittaa, kauanko ne kintut kasvaa? Ettei sitten rupee heti puristaa ihoon.
Wyandotteja, Plymouth rockeja
Tupu

Re: Jalkarenkaat

Viesti Kirjoittaja Tupu »

Kapeat nippusiteet on meillä ainakin mennyt helposti poikki.
rilla

Re: Jalkarenkaat

Viesti Kirjoittaja rilla »

Mä olen alannu merkitseen nippusiteillä.
Meillä ei ole katkennu yhtäkään. Sitte olen käyttäny hiuksiin tarkoitettuja kuminauhalenksuja aina joskus. Niitäkin on erivärejä,ja ovat edullisia.
Ne ei taatusti kiristä!
Yksikään ei ole vielä pudonnu!
:smt023
Laitoin suoraaqn hautomakoneesta merkiksi,kun en löytäny siihen hätään nippusiteitä ja koneessa oli sekatipuja ja puhtaita,jotka kuoriutu 2-3 pv välein.
Vieläkin on hiuslenksut noilla tyrnäväläistytöillä ja ovat jo munineetkin jonkun aikaa. :smt035
Vastaa Viestiin