Kalkkunan munasta kuuluu koputus, saa nähdä, onko huomenna upouusi pikkukalkkuna maailmassa

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Meiän kukkopojista kun yhtä tultiin hakemaan, ajattelin tarjoavani kumpaa vain ruskeaa... Toinen niistä sitten hyppäsi suoraan talvikanalasta mun olkapäälle eikä suostunut siitä lähtemään. Toista ei hakija halunnut edes nähdä, sanoi vain että "eiköhän se tämä sitten ole". Vissiin se hassulainen teki sitten vaikutuksenTavast kirjoitti:Noista mustista kukkopojista toinen on niin ihana, hyppää mun käsivarrelle kököttämään (oon mä sitä pidellykin sylissä aika paljon).
No huh, jopa on ollut!Puulanlapsi kirjoitti:Keskiviikko ja torstai yhta hulinaa. Se alkoi siita kun keskiviikkona puolen paivan aikaan olin menossa nuorimman kanssa neuvolaan, ja auton oikean eturenkaan jarru hirtti kiinni. No nopealla ajattelulla kerkisin viela neuvolakaynnille, alla korjaamon vuokra-auto. Kotiin tullessa sitten vanhimmalla pojalla ongelmia matalien sokerien takia, ja loppu paiva meni sairaalareissuun.
Torstaina piti lahtea Tykkimaelle serkkupoikien kanssa, mutta se vahan viivastyi, kun poika vietti yon sairaalassa. No, menomatkalla Mikkeliin kolmen nuorimman kanssa toiseenkiin autoon tuli vikaa, joten paadyimme kaantymaan takaisin, ja sitten vuokra-autolla korjaamolle hakemaan omaa pois (joka oli juuri saatu korjattua) ja sitten Mikkeliin vanhinta poikaa hakemaan. Oltiin melkein kolme tuntia serkkupoikien aikataulusta jaljessa, joten onnistuimme viettamaan vain puolisentoista tuntia heidan kanssaan Tykkimaella, ja sitten lahtivat kotiin pain ja meidan porukka jai. Ei mennyt pitkaan, ja veljen vaimolta tuli soitto, etta olivat juuri ajaneet kolarin, ja mahtuuko meidan kyydissa kotiin. No, koska ensimmaiseen autoon tuli vikaa, niin alla sattui olemaan 8-paikkainen tila-auto, joten mahtuivat kyydissa kolaripaikalta Mikkeliin, eli loppupaiva meni siina.