Mitä tänään kuuluu?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Mitä tänään kuuluu?
Noi lemmikkieläinten häkit on aika kätsyjä hautomapesiksi .Kevyitä liikutella ja voi pimennyksenkin jostain kankaasta tai lehdestä äkkiä tekasta,Miks mä en ennen oo keksiny ku tänä keväänä mulla on useampi nyt käytössä
Hyvä IDEA toi lemminkantokoppa kananpesäksi
Tuli heti mieleeni et mullakin on sellainen pieni kantoboksi
joka on liian pieni mun kissoille ja siinä taitaa olla ovikin hukassa elikkä siitä tulee mahdolliselle kanalle pesä sitten joskus ........

joka on liian pieni mun kissoille ja siinä taitaa olla ovikin hukassa elikkä siitä tulee mahdolliselle kanalle pesä sitten joskus ........
Mä sain uuden duunipaikan! Ja ylläri, lähetin hakemuksen toissaviikon keskiviikkona, viiminen haku oli sinä perjantaina. Ei tullu haastattelukutsua ja mä jo haukuin ne mielessäni, et halusivat sit sen akateemisen nössön sinne duuniin. Vaatimuksena oli nimittäin akateeminen koulutus, jota mulla ei ole, perskoulupohjalta hain. Tänään tuli soitto, et tervetuloa heille töihin
Ei ne halunneet edes haastatella, ja mun työpariksi tulee mun tuttu kehityspäällikkö. Ja ihan mukisematta nieli mun vaatimuksen, et teen töitä yhä edelleen etänä, se duunipaikka kun sijaitsee Espoossa ja Tampereella (ja Köpikessä ja Stokiksessa) ja mulla tulee Espooseen matkaa n 145 km/suunta. Hitsit, et oon onnellinen, mä vihaan mun nykyistä esimiestä 

Taitaa muuten se kantopoksi olla liian pien mulla nimittäin marsun ja kanihäkkejä jotka on kooltaan pienennmät kork.37cn ylöspäin ja lev.n.40 pituus 50 ylöspäin
Onnea työpaikasta!
Mulla on ollu hautomiseen käytössä sellanen pieni metsästyskoiran kantoboxi kait pari vuotta. Se ei kuitenkaan ollu niin suosittu kun irtonainen keittiön laatikosto, jonka alalaatikko on mukavan syvä
Siitä kun otin pari matalaa laatikkoo pois päältä ja sijotin kanalaan niin oli heti käytössä. Nyt vaan harmittelen kun poltin sen kanapunkki-ongelman takia
Eipä sille muuta olis voinu ja lastulevyä se oli.
Pepita valitsi ite ton kuusenoksakasan, ja toivoin et olis jatkanu ite valitsemassaan loppuun asti, mutta ei
Mulla on ollu hautomiseen käytössä sellanen pieni metsästyskoiran kantoboxi kait pari vuotta. Se ei kuitenkaan ollu niin suosittu kun irtonainen keittiön laatikosto, jonka alalaatikko on mukavan syvä

Pepita valitsi ite ton kuusenoksakasan, ja toivoin et olis jatkanu ite valitsemassaan loppuun asti, mutta ei

Nyt on sitten kaksi lammasta pihassa aitauksessa. (Ihan itse tehty siirreltava aitaus!) Ja viiruja ja kanoja navetassa. 

Hyvää kuuluu! Pari päivää sitten ilmottautui ekat hoitolapset syksylle, joten voin siis haeskella starttirahaa
Saadaan kyyti likan matkaratsastuskisoihin (tosin ei takaisin muutamaan tuntiin maaliintulosta,mutta eiköös mei jotain kekata;D)
Ja nyt oon menossa jakeleen kissanruokakuponkeja kauppakeskukseen ja palkkana saan kissan tai koiranruokaa ja ostosetelinkin vissiin (meillä kun tota sapuskaa menee tällä eläinmäärällä ihan kivasti niin kaikki tällanen pitää käyttää työttömänä hyödyksi...)
Poika pääsee ysille, eikä saa ehtoja ja kaikki muutenkin vaan nyt tunbtuu natsaavan, JEEEEE!!!!!!

Saadaan kyyti likan matkaratsastuskisoihin (tosin ei takaisin muutamaan tuntiin maaliintulosta,mutta eiköös mei jotain kekata;D)
Ja nyt oon menossa jakeleen kissanruokakuponkeja kauppakeskukseen ja palkkana saan kissan tai koiranruokaa ja ostosetelinkin vissiin (meillä kun tota sapuskaa menee tällä eläinmäärällä ihan kivasti niin kaikki tällanen pitää käyttää työttömänä hyödyksi...)
Poika pääsee ysille, eikä saa ehtoja ja kaikki muutenkin vaan nyt tunbtuu natsaavan, JEEEEE!!!!!!

Poika saa tänään ammattitutkinnon
.Aamulla koirat piti meteliä 03,30 hepat karkas kylille
Ei muuta ku menoksi kesken parhaitten unien.

-
- siebenbürger
Toivottavasti sait hepat kiinni - taas oli joku onnettomuus jossa paenneet hepat kuoli ja samoin niihin
törmännyt autoilia.
Yöllä satoi, ihanaa
.
törmännyt autoilia.
Yöllä satoi, ihanaa

Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
Unohtui unentöppyrässä laittaa et saatiin karkulaiset kiinni. Eniten juuri pelkäänki ettei tulis kolari vahinkoja ku karkaavat mutta toivottavasti tää olisi viimeinen kerta 

Mammakana alkoi lättyilemään jälleen ja nyt pitäisi saaha sille jostakin orppimunasia alle että pääsisi toteuttamaan haavettaan tipuista
Oliskohan kellään myyrä