Mitä tänään kuuluu?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
harrastaja

Re: Mitä tänään kuuluu?

Viesti Kirjoittaja harrastaja »

Noi lemmikkieläinten häkit on aika kätsyjä hautomapesiksi .Kevyitä liikutella ja voi pimennyksenkin jostain kankaasta tai lehdestä äkkiä tekasta,Miks mä en ennen oo keksiny ku tänä keväänä mulla on useampi nyt käytössä
juujuu

Viesti Kirjoittaja juujuu »

Hyvä IDEA toi lemminkantokoppa kananpesäksi :smt001 Tuli heti mieleeni et mullakin on sellainen pieni kantoboksi
joka on liian pieni mun kissoille ja siinä taitaa olla ovikin hukassa elikkä siitä tulee mahdolliselle kanalle pesä sitten joskus ........
mik

Viesti Kirjoittaja mik »

Mä sain uuden duunipaikan! Ja ylläri, lähetin hakemuksen toissaviikon keskiviikkona, viiminen haku oli sinä perjantaina. Ei tullu haastattelukutsua ja mä jo haukuin ne mielessäni, et halusivat sit sen akateemisen nössön sinne duuniin. Vaatimuksena oli nimittäin akateeminen koulutus, jota mulla ei ole, perskoulupohjalta hain. Tänään tuli soitto, et tervetuloa heille töihin :smt005 Ei ne halunneet edes haastatella, ja mun työpariksi tulee mun tuttu kehityspäällikkö. Ja ihan mukisematta nieli mun vaatimuksen, et teen töitä yhä edelleen etänä, se duunipaikka kun sijaitsee Espoossa ja Tampereella (ja Köpikessä ja Stokiksessa) ja mulla tulee Espooseen matkaa n 145 km/suunta. Hitsit, et oon onnellinen, mä vihaan mun nykyistä esimiestä :smt040
harrastaja

Taitaa muuten se kantopoksi olla liian pien mulla nimittäin marsun ja kanihäkkejä jotka on kooltaan pienennmät kork.37cn ylöspäin ja lev.n.40 pituus 50 ylöspäin
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Onnea työpaikasta!

Mulla on ollu hautomiseen käytössä sellanen pieni metsästyskoiran kantoboxi kait pari vuotta. Se ei kuitenkaan ollu niin suosittu kun irtonainen keittiön laatikosto, jonka alalaatikko on mukavan syvä :smt002 Siitä kun otin pari matalaa laatikkoo pois päältä ja sijotin kanalaan niin oli heti käytössä. Nyt vaan harmittelen kun poltin sen kanapunkki-ongelman takia :smt009 Eipä sille muuta olis voinu ja lastulevyä se oli.
Pepita valitsi ite ton kuusenoksakasan, ja toivoin et olis jatkanu ite valitsemassaan loppuun asti, mutta ei :smt011
Puulanlapsi

Viesti Kirjoittaja Puulanlapsi »

Nyt on sitten kaksi lammasta pihassa aitauksessa. (Ihan itse tehty siirreltava aitaus!) Ja viiruja ja kanoja navetassa. :smt048
harrastaja

Siitä se alkaa hienoa :smt041
tinttu

Viesti Kirjoittaja tinttu »

Hyvää kuuluu! Pari päivää sitten ilmottautui ekat hoitolapset syksylle, joten voin siis haeskella starttirahaa :smt041
Saadaan kyyti likan matkaratsastuskisoihin (tosin ei takaisin muutamaan tuntiin maaliintulosta,mutta eiköös mei jotain kekata;D)
Ja nyt oon menossa jakeleen kissanruokakuponkeja kauppakeskukseen ja palkkana saan kissan tai koiranruokaa ja ostosetelinkin vissiin (meillä kun tota sapuskaa menee tällä eläinmäärällä ihan kivasti niin kaikki tällanen pitää käyttää työttömänä hyödyksi...)
Poika pääsee ysille, eikä saa ehtoja ja kaikki muutenkin vaan nyt tunbtuu natsaavan, JEEEEE!!!!!! :smt038
yönkukka

Viesti Kirjoittaja yönkukka »

Poika saa tänään ammattitutkinnon :smt001 .Aamulla koirat piti meteliä 03,30 hepat karkas kylille :smt013 Ei muuta ku menoksi kesken parhaitten unien.
kaisumaria
siebenbürger

Viesti Kirjoittaja kaisumaria »

Toivottavasti sait hepat kiinni - taas oli joku onnettomuus jossa paenneet hepat kuoli ja samoin niihin
törmännyt autoilia.
Yöllä satoi, ihanaa :smt041 .
Ei tästä mitään tule, mutta yritetään nyt kuitenkin
yönkukka

Viesti Kirjoittaja yönkukka »

Unohtui unentöppyrässä laittaa et saatiin karkulaiset kiinni. Eniten juuri pelkäänki ettei tulis kolari vahinkoja ku karkaavat mutta toivottavasti tää olisi viimeinen kerta :smt005
taikku

Viesti Kirjoittaja taikku »

Kuva
Kuva
Kuva
Meiltä löytyi pihalta tämmöinen :smt017 Kun huomasin tämän, houkuttelin kanat muualle ja huusin miehelle, että tulee hakemaan pois... ja oli muuten ensin valkoinen, ajattelin sen olevan nahkamuna... mutt sitt muutui punaiseksi :shock: Kuvat ei ole hyviä, kun äkkiä kännyllä nappasin :smt004
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Kasvain :smt017 Verinen liian aikasin munittu keltuainen?
Raksu

Viesti Kirjoittaja Raksu »

Mammakana alkoi lättyilemään jälleen ja nyt pitäisi saaha sille jostakin orppimunasia alle että pääsisi toteuttamaan haavettaan tipuista :smt048 Oliskohan kellään myyrä :smt038
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Taikku, avasitko? Jos niin mitä löytyi sisältä? :shock:
Vastaa Viestiin