Oikein harmittaa kun siitä on NIIIIN PITKÄ AIKA kun olen viimeksi ehtinyt täällä muniksessa ´oleskella` -on jäänyt taas paljon ihania rupatteluja ja hyödyllistä tietoa väliin
Mutta tuon IIomunan ehdin tupsahduksen ehdin lukasta, huh -huh

meillä on samanlainen virtsakaivo ja ihan suoraan navetan pääkäytävän alla. Heti alkuunsa tehtiin siihen kunnon kansi, mutta olen pelännyt koska se raudottamaton betoni putoaa jalkojen alta pois...
No jos jotain positiivista niin onneksi löysit sen nyt eikä esim joku lapsi sitä tehnyt puolestasi.
Meillä pikkutirpat (ne kaikki 13 kukkoa) kilpailevat siitä kuka saa nukkua korkeimmalla orrella ja suosittuja paikkoja näyttää myös olevan niiden kolmen pari viikkoa vanhemman piikkiöläisen vieressä -se joka pääsee änkeemään lähelle kylkeä kiinni on luultavasti onnekkain
En ole koskaan tiennyt että kana on hellyyden kipeä: vai voiko niin sanoa

Tänään näin kun Hunaja iltaorrella änkesi päätään Ritarin kylkeen ja siipien alle....ja minä olen luullut että Hunaja ei pätkääkään välitä Ritarin koppuroinneista!
Terkkuja kuitenkin täältä vielä suht viileästä saaristosta: omenapuut kukkii ihan ´näillä näppäimillä`