Mitä teette tivuilla?

kysymyksiä ja vinkkejä haudonnasta sekä tipujen hoidosta

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

kanamummo

Re: Mitä teette tivuilla?

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Hyvä motto sulla ;)

Pitkät tulpanjohdot taas mummalla tänään: piti sanomani notta Järviseudun Alueen Saatananpalvojat Ry ei ota vastaan liian vaaleita kukkopoikasia. Eivät kuulemma passaa pentagrammin sisälle. Ruusupuskaan kyllä sointuu :smt001

Sitäpaitti se on lempeä lähtö klopille; noukin sen kengän päältä ja kopautan nurkan takana pois päiviltä.
chicken

Viesti Kirjoittaja chicken »

No tulipahan tämä lannoitus sitten selville :smt001 Olkoon meilläkin jatkossa salainen puutarhanhoito menetelmä :smt023
Jos mies suolestamisen jälkeen ei sattuisikaan syömään lihaa niin tuskin sitten minäkään..
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Tässä tämän päivän teuraat, vähän erilaiselta näyttää silkkikanan liha. :smt003 Toinen silkkikukoista oli keltajalkainen, niin koko kroppakin näyttää kellertävän siniseltä.
Kuva

Uploaded with ImageShack.us
Iloisten Munatalo

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

:smt087 Minä en varmaan koskaan voi syödä omiani .... :smt009
Tuometar

Viesti Kirjoittaja Tuometar »

Mä taas ajattelin, että mieluummin syön omiani, kuin ostan kanaa kaupasta. Hirvenlihaa ja kalaa on tähän asti ollut omiksi tarpeiksi, ja nää kanat on hyvä jatko siihen. Kaikkia en pidä itse, kaikkia en saa myytyä jne.
Heidigee

Viesti Kirjoittaja Heidigee »

Anteeksi tämä aiheeseen liittymätön tylsyys, mutta kun särähti niin pahasti kielikorvaan niin pakko on sanoa: se on tipu - TIPUT, tipulla - TIPUILLA ... :smt003
kaakatin

Viesti Kirjoittaja kaakatin »

Tivut sarahta kyllä munkin kielikorvaan, mutta oon aatellu sen olevan murresana. :smt017 Itsekin kun kirjoitan ihan puhekieltä tänne.
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Meillä kukot menevät pataan. Koirat odottaa vieressä, kun haen vesurin. Kun kaula katkeaa, eikä silmät räpsy, saa koirat luvan. :smt016 Yleensä itse syödään fileet ja koivet ja loput menee koirille.

Mä luulin, et tuo tivut oli kirjoitusvirhe.
minnimanni

Viesti Kirjoittaja minnimanni »

Meillä menee kukkopojat paskakasaan maatumaan. Kyllähän niitä ilmaseks täyskasvusen kukon ottajia olisi mutta minä en ala kasvattelemaan kalliilla rehulla kenenkään toisen ruokapöydän antimia :smt019 ennemmin laitan monttuun. Itse en viitsi pataan laittaa, hirvee kyniminen ja suolistaminen parin pienen sitkeän lihaköntin takia. Täältä sais kukkopoikia vaikka kuinka paljon jos ite kasvattaa pienestä isoiksi ja isommista tois vaikka rehusäkin vaivanpalkaks, muuten en kukkoja ilman anna.

Niin ja tähän on turha kenenkään nyt sanoa että mikset syötä koirille. Paha syöttää kun ei kelpaa, kokeiltu on.
chicken

Viesti Kirjoittaja chicken »

Miun suuhun tuo taipuu tivut, murre tai ei :smt005 Kaikki kuitenkin ymmärtänyt mitä tarkoitin niin eikös se ole pääasia :smt002
thank

Viesti Kirjoittaja thank »

Pysyisköhän meillä ukko paremmin syksyllä maalinnunpyyntiaikaan kotona kun antaisi sille pari maatiaiskukkoa kynittäväksi. :smt003 Miksi lähteä merta edemmäs kan... eiku kalaan. Heh. Viime syksyiset pyytkin on vielä pakkasessa, totta sitä kukossa luulisi enemmän syötävää olevan kuin pyyssä?
fasunen

Viesti Kirjoittaja fasunen »

Isäntä vaan muhkeita kukkoja kynimään ja antaa pyyn rääpäleitten olla :smt005
thank

Viesti Kirjoittaja thank »

Juu mie ehdotin isännälle, että jos lasken kukkopojat sitten syksyllä irti niin saa niitä "metsästää", voin lainata hevostakin että saadaan oikea villinlännen meininki, ja parit kalkkunat tietysti hankkia myös mukaan! Se ei jostain syystä ottanut minua tosissaan...
Vastaa Viestiin