kestopehkusta

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Iloisten Munatalo

Re: kestopehkusta

Viesti Kirjoittaja Iloisten Munatalo »

Tota pehkua kyllä kokeilen ja katotaan sitten miten toimii. Meillä on tähän asti jouduttu vesimittarin takia, ilman mitään eläimiä, lämmittämään öljykamiinalla tuota nyk. kanalantilaa ja sen viereisiä kammareita kanssa... joka syksy 700l talvilöpöä tilannut, joten luulen että halvemmalla päästään seuraavana talvena vaikka olisikin pari öljytäytteistä patteria ja lämpölamppukin päällä talven ajan ... :shock: vesimittarille rakennetaan oma suoja vihdoinkin :smt045
Lyydia

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

En ole kyllä yhtään kestopehkun kannalla.Mahdoton homma keväällä tyhjentää ja ei minustakaan olisi mukava omassa kakassa kieriskellä.Purua ja kuiviturvetta vaan pysyy hajuhaitat kurissa.Kerran viikossa siivoan ja vaihdan purut.
Suwitsu

Viesti Kirjoittaja Suwitsu »

Lyydia kirjoitti:Mahdoton homma keväällä tyhjentää ja ei minustakaan olisi mukava omassa kakassa kieriskellä.
Multa pääsi nauru! Vaikka olisikin kestopehku se ei todellakaan tarkoita että siinä ittessään kanat kieruttelis! Kyllä puhtaudesta silti huolehditaan laittamalla päälle puhdasta kuiviketta. Minä taas en todellakaan jaksais siivota jatkuvasti noita, nyt mulla meni muutama tunti kun tyhjensin kuusi karsinaa, kolmessa kanoja ollut yhteensä n. 60, yhdessä kolme kuttua, yhdessä neljä lammasta ja yksi ollut poikimiskarsinana. Että ei todellakaan mahdoton tehtävä (edes tällaiselle rv 31 olevalle :smt023 )
ladylady

Viesti Kirjoittaja ladylady »

suwitsu, täälläkin rv 31 :smt006

musta tuon pehkun kyllä varmaan keväällä siivoaisi kaiken muun "pihatyön" ohella. olisi se sen arvoista jos sen saa lämmittämään kerta noin hyvin kuin on kehuttu. en usko et itsekään jatkuvasti jaksaisin siivota, kun tosiaan rv 31 menossa ja 10kk lapsi tässä pyörimässä :smt049 mutta ehkä senkin sit aika näyttää, kun oikeasti ne kanat hommaa, et kuinka ite haluaa asiat tehdä :smt001
Vastaa Viestiin