En löytänyt mistään vastausta tähän : Kauanko tipuille pitää olla lämpölamppu, jos ovat sisällä talossa ja pahvilla vuoratussa häkissä. Nyt koko kämpän lämpötila huitelee 25-26 asteessa, mulla ja koirilla on KUUMA

, tuo lämpölamppu on aika hyvä pitään lämpöjä yllä... lampun alla 31 lämmintä (ei ihan suoraan alapuolella vaan vieressä, alla varmaan sen 32-34).. tiput nukkuu hieman sivussa lampusta, joskus nukkuvat suoraan alla jos ovat kastuneet vesikiposta. Tarvitteeko ne sisälläkin tuota lämpölamppua ja kuinka kauan? Saavat valita, nukkuvatko heinissä, turpeessa vai hiekassa... joko voi pikkuhiljaa nostaa ylöspäin, mulla se tarkottaa seuraavaksi tuonne häkin ulkopuolelle laittamista että lämmöt tulee laskeen tipuilla sitte kerralla enemmän asteita... joka tapauksessa täällä ois se about 21 astetta kuiteski lämmintä. Ei pitäis vetää, laitoin pahvia ja retkipatjaa häkin seinille.
Meinasin kyllä siirtää nuo pihavarastoon ja sinne sitte ehottomasti lämpölampun kanssa, se on semmonen aitta jonne tulee sähköt ja joka on eristetty. Saavat siellä sitten temuta kesään asti, tilaaki löytyy, koko aitta jotain 20 neliöö, meinasin häkittää ne about puoleen tuosta...
Koskahan tuon siirron voi tehdä, ovat siis tänään tasan viikon ikäisiä? Menevät toki tuossa sisällä vielä, nyt nuilla yheksällä on L.68cm x K.75cm x P.110cm koiran näyttelyhäkki ja ei näytä vielä ahtaalta

Mie tarttisin nyt apuva tämmösiin mietintöihin ko mulla ole koskaan ollu kanoja ja tiiä miten ne ois kaikkein onnellisempia ja tyytyväisempiä
Mutta kaikki pirpanat näyttää toistaseks terveiltä, toivottavasti selviävät isoiksi potpoteiksi