Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
vardenji

Re: Hauskoja kysymyksiä/luuloja siivekkäistä

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Toi suojelu ja holhoaminen menee vähän mun hilseen yli... Mä opetin mamman kukon hakemaan kauraa kädestä ja lasten vanhemmat kun näki sen luokse kävelevän kukon, luulivat sen tulevan nokkimaan lapsia... Ikivanha hieman vanhuudenkankea ukko sitten lopetettiin omaksi parhaakseen lasten vanhempien vaateesta :smt022
ann75

Viesti Kirjoittaja ann75 »

Tulin eilen jutelleeksi kanoista ja ankoista pomolle, kun laskettu aika alkaisi olemaan käsillä ja jännittää hirmuisesti tuleeko sieltä pikku vaakkuja. Siinä jutellessa kysyi, onko kanoillani ja ankoillani vakuutusta. Hölmistyin ihan, mutta käytännöllisenä ihmisenä hän tietysti ajatteli että onhan muillekin lemmikeille vakuutukset, miksei siis siivekkäille :smt004 Eipä ollut tullut mieleen, nyt vaan soittelemaan vakuutusyhtiöihin, että mitenkäs ankkavakuutus, petojen varalle ainakin ja tietysti sairauskuluvakuutus, tapaturma jne.. Ja tietysti kotivakuutushan kattaa, jos siipikarja pistää kanalan säpäleiksi? :smt005
Ehtoo-onni

Viesti Kirjoittaja Ehtoo-onni »

ann75, :smt005 Saisikohan kanoille ryhmävakuutuksen?
Chick
chabo

Viesti Kirjoittaja Chick »

Mun eräs miespuoleinen ystäväni kysyi juuri että vieläkö mulla on kanoja ja muniiko ne niinku ihan oikeesti? Ja että onko ne samanlaisia kun kaupasta ostetut munat? Hänen mielestä se oli perin kummallista :smt003
Wyandotteja, Plymouth rockeja
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Meillä työkaverit on ollee vähän ihmeissään ja naurahtelevat mun innolle. Niiden mielestä on jollain tapaa hauskaa kun mä jaksan kertoo mun siivekkäiden edesottamuksista :smt003 Ja kyselivät kovin ton uuden pariskunnan kuulumisia heti maanantaina.
Vastaa Viestiin