Mutta mulla itselläni ainakin on niin huijattu ja kamala olo.
Alkukeväällä soitteli mies ja kyseli useampaa ankanpoikasta, menisi kuulemma hänelle, mökkinaapurille ja lastenkotiin. Lastenkodissa aiemminkin ollut ja olleet lapsille terapeuttisia eläimiä ja tykänneet ankoista kovasti.
Toisen munislaisen kanssa saatiin yhdessä ankkoja haudotettua ja omat poikaseni vein tälle toiselle munilaiselle, josta mies ne hakisi, koska päivä, aikataulu ym vaihtui koko ajan, enkä voi miestäni laittaa 24/7 valmiuteen ankkakuskin virkaan.
Noutoajat oli myös kohtuuttomat, olisi tullut yöllä neljältä tai illalla klo: 23...joo ei kiitos!
Ankat haettiin, mutta kävipä ilmi, että eivät pääsyneet todellakaan mihinkään lastenkotiin, vaan tähän itä-suomalaiseen lintuautoon
Tämä kävi myöhemmin ilmi, ei siis noutohetkelläkään kertonut asiasta.
Missään olosuhteissa, vaikka hukkuisin ankkoihini, en niitä kyseiseen autoon myisi
Jokainenhan toki saa eläimensä myydä mihin ja kenelle haluaa, mutta tosi pettynyt olen kyllä nyt tähän kyseisen yrityksen toimintaan. Ostaisi sitten rehellisesti kertoen mihin tarkoitukseen eläimet hankkii!
Autossahan on myynnissä kalkkunoita -tosin nämä varmaan hänen omakasvattatejaan -on kuulemma isot hallit,missä niitä kasvattaa, mutta entäpä kanit, ankat, hanhet ja kanat? Mistä ne autoon tulee? Onko kaikki huijaamalla ostettuja lintuja?
Mulle ainakin on tärkeää, että kaikki eläimet mitä uusiin koteihin lähtee, pääsevät hyviin koteihin.
Tuskinpa lintuautosta ostavilta kauheasti tentataan millaisiin olosuhteisiin linnut pääsevät.
Kyllä ällöttää! Ja todella toivon, että pikkuvaakut ovat nyt hyvissä käsissä.
Mutta moraalittomalta toiminnalta kuitenkin tuntuu