Tämmöstä tuuria ei olekaan. Mä olen säilönyt munia, et jos joku kanoista alkaa hautomaan, niin tuuppaan sinne alle läjän munia. Eiks sit tiistaina käynyt niin, et annoin kaikki munani pois ja illalla Eulalia Kenkkunen sit alko hautoon tyhjää pesää. Tyrkkäsin sen alle silloin illalla kahden muun kanan sen päiväiset munat ja ke aamulla n. klo 8 toisen kanan aamuisen munan. Eli vajaa 12 h välissä. Nyt se on sit tiistai-illasta asti kököttänyt kolmen munan päällä. Mut ehkä on vaan hyvä, et tää eka on näin pieni jutska, niin on helpompi harjoitella pikkutipujen ruokkimista.
Ainut harmillinen puoli on, et mun pikkukukko on mukamas alkanut polkemaan ja torstai-iltana satuin paikalle, kun se yritti mennä Eulaliaa polkemaan sinne pesään. PERWO, raskaana olevaa kanarouvaa yrittää kiksautella. Voiko tollanen maaliskuun puolivälissä kuoriutunut kukonrääpäle muka olla sukukypsä?
Enivei mua jänskättää niin, et käyn vähän väliä kuikuilemassa Eulaliaa, mut se on stoalaisen tyyneenä pesässä. Mun raksu
Eli 2.6 illalla laitettu 2 munaa 3.6 aamulla klo 8 yks muna. Eli jännään päivämäärää 24.6, huisia