Muksujen hautomo osa 2½!
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Muksujen hautomo osa 2½!
Nyt on käännöt käännetty ja vettä lisätty toiseenkin astiaan.
Eli nyt vaan odoten ekaa reikää jolloin nostan vielä kosteutta.
*naputtaa kynsillä pöytään ja odottelee*
Eli nyt vaan odoten ekaa reikää jolloin nostan vielä kosteutta.
*naputtaa kynsillä pöytään ja odottelee*
No nyt alkaa muakin jännittämään sun puolesta
Mulla on kanssa ollut ongelmia noiden kuoriutumisien suhteen. Minä tosin haudotan toisella, kun ei ole vielä ollut mahdollista omaa konetta laittaa.
Minä olen jo ajatellut että vika on talvessa joka oli niin huisin kylmä, et se on stressannut kanojakin niin ettei niiden jälkeläiset kykene kuoriutumaan.
Ankoissakin eka erä kuoriutui ihan hyvin, mut nyt 3 viimestä erää on kaikki kuoleet munan sisälle vähän ennen kuoriutumista

Mulla on kanssa ollut ongelmia noiden kuoriutumisien suhteen. Minä tosin haudotan toisella, kun ei ole vielä ollut mahdollista omaa konetta laittaa.
Minä olen jo ajatellut että vika on talvessa joka oli niin huisin kylmä, et se on stressannut kanojakin niin ettei niiden jälkeläiset kykene kuoriutumaan.
Ankoissakin eka erä kuoriutui ihan hyvin, mut nyt 3 viimestä erää on kaikki kuoleet munan sisälle vähän ennen kuoriutumista

Torstaina syntyi yksi kana.
Muista e tullu mitää.
Epäillään et vika olis nyt ilmankosteudessa. Meillä on kotona ilman kosteus noin 50 ja mulla oli vettä koneessa siinä keskimmäisessä astiassa. Eli tällä kertaa luultavasti hukutin tiput.
Haen luultavasti pari tipua tuon kaveriksi.
Lottovoittaja asuu olohuoneessa marsun häkissa ja voi hyvin. Hän syö ja juo hyvin ja metelöi kun haluaa seuraa.
Muista e tullu mitää.
Epäillään et vika olis nyt ilmankosteudessa. Meillä on kotona ilman kosteus noin 50 ja mulla oli vettä koneessa siinä keskimmäisessä astiassa. Eli tällä kertaa luultavasti hukutin tiput.
Haen luultavasti pari tipua tuon kaveriksi.
Lottovoittaja asuu olohuoneessa marsun häkissa ja voi hyvin. Hän syö ja juo hyvin ja metelöi kun haluaa seuraa.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Onnittelut Lottovoittajasta! Varmasti tykkää, kun hommaat muutaman kaverin!
Tekisi mieli sanoa ja sanonkin, että 'heitä sillä masiinalla vesilintua'...harmittaa ihan hirmuisesti, kun niin kovasti yritätte ja toivotte ja tulos on noin surullinen. Toki yksi on parempi kuin ei mitään, mutta silti...
Tekisi mieli sanoa ja sanonkin, että 'heitä sillä masiinalla vesilintua'...harmittaa ihan hirmuisesti, kun niin kovasti yritätte ja toivotte ja tulos on noin surullinen. Toki yksi on parempi kuin ei mitään, mutta silti...
joo, mä myyn tuon pois Covatuton pois.
Jos joskus haluan vielä yrittää niin ostan paremman, tai teen itse.
En osaa laittaa kuvia näköjään tänne, olisin laittanu vauvan kuvan.
Jos joskus haluan vielä yrittää niin ostan paremman, tai teen itse.
En osaa laittaa kuvia näköjään tänne, olisin laittanu vauvan kuvan.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
No on! Oikee söpöläinen!
Ei voi olla kuin pahoillaan, että on noin huono tuuri haudonnassa kokoajan. Miten voikin?!
Pakko sen joskus on onnistua, jos ei covanonnentutolla niin jollain muulla! Toivottavasti tosiaan löytyy pikkuiselle kavereitakin. On sen ansainnut!
Ei voi olla kuin pahoillaan, että on noin huono tuuri haudonnassa kokoajan. Miten voikin?!

Pakko sen joskus on onnistua, jos ei covanonnentutolla niin jollain muulla! Toivottavasti tosiaan löytyy pikkuiselle kavereitakin. On sen ansainnut!
Tolla tipulla on iso kakkaköntti ahterissa, pitääkö mun pestä se pois, vai selviytyykö se siitä itse?
Voihan sen pepun pyyhkiä, jos alkaa haitata. Pieneen astiaan kädenlämpöistä vettä ja sitten peppu siihen ja varovasti pyyhkii kakan pois. Ja pesun jälkeen lämpölampun alle kuivumaan takaisin.
Vaihtoehtoisesti takapuolen voi pestä myös ihan juoksevan veden alla. Onko tipulla tarpeeksi lämmin paikka, meillä on muutama tuollainen kakkapylly ollut ja ne ovat saaneet silloin kylmää?
Kakka irtoskin itestään, ei tarttenu siis ketään pyyhkii!
Covatutosta on nyt kaupat tehty.
Saapahan kaappeihin taas lisää tilaa.
Jos joskus vielä haluan hautoa, niin ostan täysautomaatin.

Covatutosta on nyt kaupat tehty.
Saapahan kaappeihin taas lisää tilaa.
Jos joskus vielä haluan hautoa, niin ostan täysautomaatin.
Tää on tätä.. Kaikkee pitää kokeilla..
Tipun pylly olikin jumissa!
Ihmettelin et mitä se tekee kun tossa untuvat pörrössä, siivet levällään ponnisti ja tärisi.
Kävin sit hanan alla huuhtelemassa pyllyä ja sieltä irtos iso köntti.
Nyt raukka nukkuu.
Tipu herätti mut yöllä 4.30. leikkimään. Sillä on ihan oma kutsuhuuto kun sillä on tylsää.
Se siis kutsuu jonkun paikalle.
Mä viihdytin sitä 10-15 minuuttia ja sit pääsin takas nukkumaan. Kivaa...

Tipun pylly olikin jumissa!

Ihmettelin et mitä se tekee kun tossa untuvat pörrössä, siivet levällään ponnisti ja tärisi.
Kävin sit hanan alla huuhtelemassa pyllyä ja sieltä irtos iso köntti.
Nyt raukka nukkuu.
Tipu herätti mut yöllä 4.30. leikkimään. Sillä on ihan oma kutsuhuuto kun sillä on tylsää.
Se siis kutsuu jonkun paikalle.
Mä viihdytin sitä 10-15 minuuttia ja sit pääsin takas nukkumaan. Kivaa...