Kanat ekaa kertaa pihalle?

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
jenjen

Kanat ekaa kertaa pihalle?

Viesti Kirjoittaja jenjen »

Meidän kanat tuli marraskuussa, ja ne ei oo ollut vielä pihalla. Mietin vaan, että kun päästän ne ekaa kertaa, niin onko mulla sen jälkeen enää kanoja :smt003
dieseli

Re: Kanat ekaa kertaa pihalle?

Viesti Kirjoittaja dieseli »

eipä meillä ainakaan ole mennyt hukkaan.
tosin kesällä kun alettiin päästämään niitä välillä ulos tarhasta tapastelemaan niin meinas Arnoldin kanssa tulla ongelmia.
ei sillä että se olis karannu vaan ei meinannu pysyy enää tarhassa.
kerran makasin auton alla selälläni ja hitsasin pakoputkea,kas kummaa mikä siihen mahan päälle tuli,Arnold tuli tarkastamaan työn ettei vaan tehdä sutta :smt005
Arnoldilta voi myös kysyä visaisiin ongelmiin vastauksen,se kun tietää kaikesta kaiken :smt036
vardenji

Viesti Kirjoittaja vardenji »

Kuulostaa meidän Vauhdilta :smt005 Senkin on aina pakko olla piällysmiehenä kattomassa että kaikki tehdään hänen sääntöjensä mukaan :smt003
jenjen

Viesti Kirjoittaja jenjen »

Ehkä mä sitten luotan Heimo von Guuggelsonin taitoihin pitää kanansa kasassa :smt003

Tänään nimittäin kuin siivoilin ja puuhailin kanalassa jätin oven ulos asti auki, ja voi kuulkaa kun siinä ovella käytiin toljottamassa :smt003 Vähän mietin, että jos noista joku pääsee pihalle asti, ni riemastuuko ne vapaudestaan niin kovaa, että joudun illalla taskulampun kanssa ettimään kanaparveani :smt002

Nyt on ollut ainakin täällä tosi kiva ilma tänään, ja oishan nuo voinu vähän käydä ihmettelemässä, kun kerran olin itekin siinä. Mutta ei vaan kukaan uskaltautunut pihalle.... :smt003 Kauhia kotkotus ja kaakatus vaan kävi ovella.
Vastaa Viestiin