Viiriäisenmunakennoja
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Viiriäisenmunakennoja
Meidän viirulaiset on viimein alkaneet munia pyöräyttelemään ja kennojen tarve tuli. Löysin täältä ketjun aiheesta, ja ainakin Tinttuli on tilannut Saksasta onnistuneesti kennoja. Laitoin tilauksen eilen, 60 kpl 12 munan kennoja postikuluineen n. 26€. Melko kohtuullinen hinta, postien osuus siis n. 15 €.... Tänään jo tuli spostilla iban-tilinro sun muut ja maksoin, katotaan koska tulee perille, kun tuo posti lakkoilee... 

Re: Viiriäisenmunakennoja
Kiitos tiedosta
Suomesta kun noita ei saa, ei sitten millään. Se yksi ainoa joka suomessa myy noita lupasi kahdesti mulle soittaa ja kertoa hinnan ym... 

Voisiko joku tilata noita isomman läjän ja myydä meille muille...säästyisi pienten erien postikuluilta....
Täällä yksi innokas ostajaehdokas.
..toisaalta niistä tulee varmaan maksikirje että kotimaan postari on sitten jotain 6-7€..
Mikäs paikka se on mistä noita tilataan?
Linkkiä kiitos
Täällä yksi innokas ostajaehdokas.

..toisaalta niistä tulee varmaan maksikirje että kotimaan postari on sitten jotain 6-7€..
Mikäs paikka se on mistä noita tilataan?
Linkkiä kiitos

Mikäs paikka suomessa viiriäisen munakennoja myy? Vois kokeilla, et saako ostettua ja millä hinnalla.
on se kumma, jos ei suomesta saa.
on se kumma, jos ei suomesta saa.
Voit kokeilla soittaa jos jaksat yrittää. Täältä löysin nimen ja numeron selvitin... Olen nähtävästi poistanut sen kännykästä. Tapper oli sukunimi. Se mies oli aina liikenteessä kun soitin eikä muistanut kennojen hintaa tai minkä näköisiä ovat. Lupasi aina soittaa takaisin kun on tarkistanut asian. Soitin ainakin kahdesti ja luovutin!
Mutta jos joku tilaa niin voin minäkin ostaa pienen erän 

Heh..Kuukernuppi.
Taitavat mun viirumunakennot olla lähempänä kuin odotinkaan...
Jippii: taas tämä munis, loistopaikka.
Muutenhan nuo menee kennottakin mutta olis niin nättiä antaa tuliaslahjoiks tai muuten oikein kennossa munia eikä jossain kierrätysrasiassa. Nyt olen antanut munat tyhjissä voirasiossa.

Taitavat mun viirumunakennot olla lähempänä kuin odotinkaan...
Jippii: taas tämä munis, loistopaikka.

Muutenhan nuo menee kennottakin mutta olis niin nättiä antaa tuliaslahjoiks tai muuten oikein kennossa munia eikä jossain kierrätysrasiassa. Nyt olen antanut munat tyhjissä voirasiossa.

Nämä kennot on tuolta em suomalaisesta paikasta.Niissä ei ole sulkumekanismia, itse olen sulkenut ne teipin pätkällä ja hyvin ovat toimineet, ympärille pätkä hamppunarua ja joku kiva kortti niin lahjapaketti on valmis 

Kuukernuppi: Montako munaa noihin sun kennoihin mahtuu? Olisin kiinnostunut ostamaan
Paljonko kennolla hintaa?

Hienosti tuli perille
Ihania pahvikennoja sulkumekanismin kera 

Minä myös olen käyttänyt noita tyhjiä voirasioita..
Jos Suomesta saa, niin kertokaa toki hintaa..
Ja ellei, niin mikä on viiriäisenmunakenno saksaks???
Jos Suomesta saa, niin kertokaa toki hintaa..
Ja ellei, niin mikä on viiriäisenmunakenno saksaks???

Näihin mun kennoihin menee 10 munaa ja ne ovat läpinäkyvää muovia. Kennot on 0,30 e/kpl plus postit..
kuukernuppi sai yksäriä... 
*jippii, joululahjaongelma ratkaistu :D*

*jippii, joululahjaongelma ratkaistu :D*
Tilasin myös Saksasta koska en halua muovikennoja vaan pahvisia.
50 kappaletta 18-munan pahvikennoja maksoi 15.90€ postikuluineen.
Siellä on erikokoisia, 12 ja 18 munan kennoja. 18 munan kennoissa on 50 kipaletta pienin toimituserä.
Linkistä kun klikkaa viiriäisenkuvaa, niin siitä löytyy ihan kuvalla ne kennot, hiirenräpsiä on kanssa edullisesti ja kaikkea pientäkivaa...mm.viiriäisenmunamunakuppeja.
50 kappaletta 18-munan pahvikennoja maksoi 15.90€ postikuluineen.
Siellä on erikokoisia, 12 ja 18 munan kennoja. 18 munan kennoissa on 50 kipaletta pienin toimituserä.
Linkistä kun klikkaa viiriäisenkuvaa, niin siitä löytyy ihan kuvalla ne kennot, hiirenräpsiä on kanssa edullisesti ja kaikkea pientäkivaa...mm.viiriäisenmunamunakuppeja.