Tipuja pääsiäiseksi????

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
sokeripussi

Tipuja pääsiäiseksi????

Viesti Kirjoittaja sokeripussi »

On pakko ihmetellä ja kysäistä teiltä kanssa ihmiset, että onko teillä tullut vastaa nämä mystiset pääsiäistiput.
Multa on ihan kamalan moni ihminen kysynyt että hautooko meidän kanat sitten pääsiäiseksi tipuja :smt017 Hirveän monella tuntuu olevan sellainen kuvitelma että kaikki maailman kanat hautoo tipuja just pääsiäiseksi. Yritä nyt sit selittää siinä että ne kanaset hautoo milloin ne itse haluaa ja jos tuuri käy se voi sit olla vaik pääsiäisenä.
Taitaa pääsiäistipu ominaisuus kuulua kuhanvaan kanalle :smt005
Suvianne

Re: Tipuja pääsiäiseksi????

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Meillä on kyllä ollut kahtenä pääsiäisenä tipuja! :)
Ja lapsuudessa oli monasti ankan tipuja.
Ne oli siis koneella haudottuja ja välillä olleet viirutipuja.

Nyt olen niin koneeseen kyllästynyt, että tuskin ajoittuu pääsiäiseen..
neiti varis

Viesti Kirjoittaja neiti varis »

http://www.youtube.com/watch?v=4ErdqeOvjL0 :smt009

Mitäköhän näille tapahtuu kasvettuaan..
Suvianne

Viesti Kirjoittaja Suvianne »

Varmaan ensin lasten leluksi ja tuskin kovin isoksi selviävät!??
flai

Viesti Kirjoittaja flai »

Youtubessa näkyi olevan paljon noita videoita värjätyistä tipuista, yhdessä jo tipuilla siipisulan alut pilkottaa eli ikää viikko-pari ja hoipertelevat sen näköisenä että tuskin on kovin hyvin huolehdittu... :smt009
Maattari
lindell

Viesti Kirjoittaja Maattari »

Meillä oli pääsiäistipuja viime vuonna ja ihan sattumalta kun meillä hautoo kanat eikä minulla ole hautomakonetta.
Sekulikanoja, vuohia, koiria ja kissoja.

The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of (moral) crisis. D. Alighieri
Karhurouva

Viesti Kirjoittaja Karhurouva »

Meillä anoppi ihmetteli kun hautomakoneen hain, että mitä ihmettä minä sillä teen. Sitten kun oli vähän aikaa miettinyt ja kysellyt onko tipuille ottajia, hoksasi, että pääsiäiseksihän kannattaa sitten hautoa paljon tipuja, pyytää vaikka viiskymppiä kappaleelta, vanhemmathan ostaa mitä vaan lapsilleen... Totta sinänsä varmaan, mutta miten se eläin tulee hoidettua, ja minkälaisen mallin lapset oppivat, kun otetaan kertakäyttöeläin koristeeksi?
Vastaa Viestiin