Kuinka vanhaksi ankka elää?
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Kuinka vanhaksi ankka elää?
Gallup: Kuinka vanhoiksi ankkanne ovat eläneet? Oletteko selvittäneet kuolinsyytä?
Re: Kuinka vanhaksi ankka elää?
Mulla on kaksi vienyt kettu ja yhden haukka. Ja olen ollut paikalla näkemässä. Mutta yhden olen pelastanutkin niin haukalta, kuin ketulta. J nämä jäivät henkiin, vaikka saisin osumia.
Vain yksi bekingin ankka kuoli ilman mitään varoitusmerkkejä yön aikana. Löytyi aamulla kalkkunan alta, mutta en usko, että olisi nyt päälle lentänyt ja tukehduttanut allensa, ovat kuitenkin toisiinsa tottuneita ja ankka kyllä osaa väistää. Ankka oli yksi vuotias, en lähettänyt tutkittavaksi.
Vain yksi bekingin ankka kuoli ilman mitään varoitusmerkkejä yön aikana. Löytyi aamulla kalkkunan alta, mutta en usko, että olisi nyt päälle lentänyt ja tukehduttanut allensa, ovat kuitenkin toisiinsa tottuneita ja ankka kyllä osaa väistää. Ankka oli yksi vuotias, en lähettänyt tutkittavaksi.
Meillä kuoli keväällä 8 vuotias tyttöankka. En selvittänyt kuolinsyytä kun ajattelin kuoleman olevan luonnollinen (vanhuus?).
Meiän Aku Ankka täytti keväällä 17 vuotta. Mutta papparainen lähti vähän myöhemmin rouvansa Iines Ankan (kuollessaan 12v.) luokse pilven reunalle. Vanhuuteen taisivat kuolla molemmat.
Mitä olet syöttänyt ankoille, kun sait ne noin pitkään elämään? Minkälaiset oli niiden elinolosuhteet muuten?