Olin tuossa iltasella laittamassa ulkona kalkuille vettä tarhaan kun kuului jumalaton rämähdys. Ajattelin ensin, että koira hyppäsi porttia vasten ja siitä kuului kova ääni mutta koirapa peruutteli säikähtäneen näköisenä tarhansa puoliväliin ja katseli toiselle portille tiiviisti. Kipitin talon toiselle puolelle ja kas, sieltä käveli musta akka vastaan muina kalkkunoina ja kirmasi metsän puolelle karkuun kun näki että isäntä tulee. Samaan aikaan vaimo ja poika kipittävät pihalle ja kiljuvat kilpaa että kalkkuna lensi ikkunaan.
Niinhän siinä oli käynyt että kalkku oli säikähtänyt jotain metsässä ja lentää päräytti keittiön ikkunasta kaksi ulointa lasia atomeiksi. Sisin jäi onneksi ehjäksi ettei tule kaikki planeetan hyttyset sisälle. Myöhemmin illalla vaimo oli koirien kanssa lenkillä ja joutui jättämään lenkin kesken kun toinen koirista jähmettyi vahtimaan jotain eikä oikein suostunut jatkamaan metsätietä eteenpäin. Tienoolla liikkuu karhuemo kolmen poikasen kanssa, mahtoiko olla se joka käveli 50m keittiön ikkunasta ja säikäytti kalkun... Tuli asiaa vakuutusyhtiöön, kahden ruudun korjaaminen alumiinipokiin jää itseltä tekemättä.
Kalkkuna tuli ikkunasta
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Kalkkuna tuli ikkunasta
Meilläkin kukko rikkoi ikkunan mutta onneksi vain navetasta 

Re: Kalkkuna tuli ikkunasta
Astetta isompi pikkulintu
Niistä tinteistäkin kuuluu jo aika kopaus, joten en kyllä ihmettele että lasit helisi! Aika "kivat naapurit" teillä, toivottavasti eivät tule tuon lähemmäs pihapiiriä!
Mä otin just buttinuorison sisään kanalaan ja paimensin ne "isojen puolelle" (koska eivät oikeen enää mahdu pikkukanojen luukusta...). Siellä olikin sitten parvi kärpäsiä pörräämässä loisteputken ympärillä ja se sai kalkut ihan villeiksi
Ne hyppivät ja räpiköivät kattoon kärpäsjahdissa! Kanaverkkoiset väliseinät vaan soi, kun törmäilivät ympäriinsä. Katsotaan, millaista hävitystä ovat aamuun mennessä saaneet aikaiseksi...

Mä otin just buttinuorison sisään kanalaan ja paimensin ne "isojen puolelle" (koska eivät oikeen enää mahdu pikkukanojen luukusta...). Siellä olikin sitten parvi kärpäsiä pörräämässä loisteputken ympärillä ja se sai kalkut ihan villeiksi