hysteerinen tipu
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
hysteerinen tipu
Mulla ois seuraavanlainen ihmetyksen aihe: Neljästä yli kuukauden vanhasta tipusta yksi saa "kohtauksia". Se ei näytä vaaralliselta, mutta olen aika ymmälläni. Tipu näyttää siltä, kuin jahtaisi näkymätöntä kärpästä ja koheltaa ympäri häkkiä ja piipittää kovalla äänellä. Vähän rauhoituttuaan se yrittää änkeä muiden päälle ja väliin, niin että toiset joutuvat nousemaan ja siirtymään. Ja siis tämä kaikkihan näyttää kirjoitettuna ihan normaalilta tipun käytökseltä, mutta "hysteriakohtaus" eroaa selvästi tipun tavallisista touhuista ja se tapahtuu aina illalla. Tipuko on pöpi vai mää ite?
Re: hysteerinen tipu
oon yrittäny katella et näkeekö se jotain heijastuksia esim. häkin pinnoista, mut mitään en enää keksi selitykseksi.
Ei kellään ois jotain ehdotusta tai kommenttia tahi kokemusta vastaavasta jaettavaksi?
Ei kellään ois jotain ehdotusta tai kommenttia tahi kokemusta vastaavasta jaettavaksi?
Meillä tämä pääsiäsitipu on samanmoisen käytöksen takia ristitty Möykäksi. Läheisyyttä ja lämpöä tuo näyttää hakevan mutta kun se raasu ei tajua, että olisi hiljaa. Toiset tahtoisi nukkua eikä kuunnella sen kolmatta tuntia kestävää pulisemista.
Ott1 hirmu spurtteja ja sitten pysähtyy kiljumaan. Hetken päästä taas sama juttu. Sai muuttaa tuonne kanalan puolelle asumaan viime viikolla. Siellä se on ollut paljon hiljaisempi ja käyttäytynytkin normaalisti.