Mulla on tosiaankin nyt mitta täynnä siihen kissaan. Se on vaan niin arka että sitä on varmasti hankala saada loukkuun tai haulikon jyvälle.
Kalkkunat oli niin liikuttavia kun etsiskelin tuossa ympäri pihaa niitä niin ne aina vastas varovaisesti mun kutsuhuutoon mutta eivät tulleet esille. Äänen perusteella löysin ne kuusen alta töröttämästä ja ne lähti säikkyinä kohti ulkotarhaa mun kans ihan ku olisivat ymmärtäneet että nyt tuli pelastaja viemään turvaan.
Tämä on taas niitä hetkiä kun tuntuu että oon maailman epäonnisin eläintenomistaja. Jatkuvasti on jotain tämmöstä, eikö nyt joskus ees vois mennä hyvin? Surettaa kanoiltakaan evätä ulkoilua mutta jos se kissa tosiaan on noin nälkäinen että kanan teurastaa niin eihän siltä muutkaan oo turvassa. Oon toki koko ajan tienny että se todellakin 0N nälkäinen, oon jo suojannut siltä tiput, nuorikot ja kanit mutta ei käynyt ennen tätä mielessäkään että se ottais aikuisen kanankin hengiltä.
Ja missä ihmeessä on mun Sylvia ja Raita? Oon ettiny jo tuntitolkulla eikä näy höyhentäkään.