Kiitos kannatuksesta, nyt on jo rääpälekin pirteempi. Selkeästi ei niin reipas kuin muut, mutta ihan toimivan tipun näköinen ja silmätkin jotenkin paremmin suhteessa muuhun ruumiiseen. Että jokin noinkin pieni voi olla niin täydellistä

mä tuun ihan pöpiksi kun niitä kattelee. Kävivät vähän ihmettelemässä ruokalautasta ja emokana mukamas esitteli niille eväitä. Tosiasiassa se ahmi itse minkä kerkes ja pikkuiset vaan ihmetteli mihin ruoka katoaa nenän edestä. Ehkäpä ne alkaa pitämään puolensa, kunhan vähän saavat pontevuutta lisää.
On nuo käppänälapset paljon hennompia ja pienempiä kuin alholapset oli, yksi ressukka otti ison (!) raejuuston palan nokkaan ja kellahti selälleen
muoks: viisi munaa oli siis alla loppuvaiheessa ja yksi niistä oli tehnyt reiän, mutta joko kylmettynyt (porukka oli vaihtanut paikkaa) tai sitten voimat loppuneet kesken. Sen verta kurkistin, että aika zipattuna ne tiput siellä munassa on, mutta enpä osaa itse sanoa muuta siitä. Voi sitä pientä ressukkaa, mutta kaipa se luonto oli näin tarkoittanut.