Vihdoin Ushvakin sai hanhia.

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
Ushva

Vihdoin Ushvakin sai hanhia.

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Meillä on nyt vajaan viikon asustellut neljä hanhea (kiitos creccalle!) ja eilen päästin ne ulos. Onnellisina ne on viipottaneet ympäriinsä siivet levällään ja tänään pari uskalsi jo pulahtaa uimalammikkoon. Tosin ne tulivat kyllä nopeasti pois vedestä hieman säikähtäneen näköisinä.
Mun ankat vaan on selvästikin melko tyranni-ankkoja, sillä ne pitävät hanhet kurissa ja ankannuhteessa. :smt003
Ankkojen mielestä kaikki ruoka-astiat ovat niiden, eikä hanhilla ole asiaa niitä lähestyä. Jos joku yrittää, niin saa vihaiselta ankalta vähän vauhditusta toiseen suuntaan. Laitoin facebookiin videon kaura-astiaa vahtivista ankoista, harmi kun en osaa muualle laittaa. :smt017
Hanhet on tosi kesyjä, syövät kädestä ja tulevat nokkimaan sormuksia ja kenkiä herkkupalojen toivossa. Hiljaisiakin ovat, niiden ääni on todella olematon jos vertaa Rosina Ankkasen kaakatukseen. Nämä hanhet on kyllä nuoria, saa nähdä miten käytös ja ääni muuttuu iän myötä. Ehkä nämä joskus vielä antavat ankoille vähän vastusta. :smt002

Kuva

Tänään hanhet ja ankat saivat vähän tilavamman katoksen:
Kuva

Kuva

Kuva

Uskaltaisikohan tuonne veteen mennä?
Kuva
ninnu

Re: Vihdoin Ushvakin sai hanhia.

Viesti Kirjoittaja ninnu »

Ihania :smt050
kanamummo

Viesti Kirjoittaja kanamummo »

Onnea komeesta katraasta!! :smt038
Xaus

Viesti Kirjoittaja Xaus »

Onnittelut hanhista. On ne ihania, ja sorsat kans! :smt049
Eepi

Viesti Kirjoittaja Eepi »

Onnea! toi viimenen kuva oli hieno!! :smt005
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Onnea Ushvalle ja hanhille yhteiseloon! Ihania kuvia. :smt060
vetehinen

Viesti Kirjoittaja vetehinen »

Onnea komeista hanhista! Ja hieno kesäankkala-hanhela niillä! :smt038
Mimmi

Viesti Kirjoittaja Mimmi »

Hienoja hanhia, onneksi olkoon! (Ja PS: käypä mullekin rakentamassa tuon näköinen katos!)
Ushva

Viesti Kirjoittaja Ushva »

Kiitos, on jokseenkin onnellinen olo nyt! :smt003
Katoksesta en valitettavasti voi ottaa kunniaa itselleni lainkaan, mulla on peukalo keskellä kämmentä. :smt022

En tiiä johtuuko näistä uusista hanhista, vai olenko kenties lopullisesti seonnut, mutta katsoin äsken lasten kanssa elokuvan tyttö ja villihanhet ja itkin koko leffan. :smt017
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Onnittelut hanhista! Kivoja kuvia olet laittanut... :smt002
Marika

Viesti Kirjoittaja Marika »

Onnea uusista hanhista! Hieno on tuo katos!
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Täytyy komppailla edellisiä: komeita lintuja ja mahtava katos :smt023
etna

Viesti Kirjoittaja etna »

Ehkä meille sittenkin vois tulla kans hanhia... :smt007 Mies on niitä haaveillut ja yrittänyt mua ylipuhua että niitä meille, mutta mä olen kallistunut enemmän ankkoihin (joita muuten vielä tulee, pitää ne kaivaa sitten minkä kiven alta hyvänsä! :smt012 ) Tollaiset "värilliset" hanhet miellyttää kyllä minunkin silmää, tosi upeita! Mistähän saa hanhen siitosmunia, ja mitä ne mahtaa kustantaa? :smt017
Vastaa Viestiin