Noniin, mitä minä sanoin mun läpivalaisutaidoista?

Maanantaina siis läpivalaisin munat, jotka olin kanan alle laittanut, 6kpl. Ja tyhjiksi katsoin, oikein vertailukappaleen kanssa. Laitoin kuitenkin ne takaisin pesään, ajattelin, että istukoon niitten päällä siihen asti, kun saan oikeita munia haudottavaksi.
Tänään sitten muuten siivoilin kuttulassa ja päätin sormien uhalla nostaa kanaa ja kurkata pesään. Sinne oli ilmestynyt neljä munaa lisää. Terhakkaana tyttönä otin sitten kaikki munat pois, ajatuksena heittää alkuperäiset munat roskiin ja läpivalaista neljä uutta ja laittaa ne sitten takaisin pesään odotusajan muniksi. Tein läpivalaisun uusille munille siellä kanalassa enkä tokikaan nähnyt mitään, valoisaahan siellä on. Joten lastasin kaikki munat paidanhelmaan (eihän mulla tietenkään mitään sopivaa astiaa niille mukana ollut) ja kipittelin pimeään vessaan munien kanssa. Läpivalaisin uudet munat, ei mitään

. Sitten joku hetken mielijohde tai uteliaisuus sai mut valaisemaan ne alkuperäiset kuusi munaa siinä samalla. Ja tadaa!! Jokaikisessä niissä näkyi verisuonia! Ja minä olin niitä poisheittämässä. Äkkiä laitoin munat takaisin paidanhelmaan (ei vieläkään ollut mitään astiaa saatavilla) ja vauhdilla takaisin kanan luo ja munat pesään. Toivottavasti ne ei kärsineet nyt vessareissustaan ja jatkavat kehittymistään.
Onneksi en ennättänyt mistään löytää siitosmunia, minnekähän minä ne olisin laittanut? Varmaan hautonut itse