Mignon-ankka

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Alice

Mignon-ankka

Viesti Kirjoittaja Alice »

Meillä on kanojen lisäksi Mignon-ankka-pariskunta;Inez ja Rap-Rap.Ovat saaneet itse aikaiseksi (eli Inez on itse hautonut) 2 poikuetta ja lisäksi olemme ottaneet hautomakoneen avulla poikasia niistä.Ovet jo aika vanhoja (7v.,molemmat) jotan nähtäväksi jää tuleeko tänä kesänä poikasia.Kenelläkään muulla näitä hauskoja pieniä ankkoja?
dripple

Viesti Kirjoittaja dripple »

Mistä olette ne ankat aikoinaan hankkineet? Joku joskus mainitsi mignonankat foorumilla ja että ruotsista niitä saisi :smt017 Enpä tiennyt että niitä on suomessakin! Harmi vaan jos ei ole enempää, sillä se sukuhan sammuu kun kaikki ovat sukua keskenään.
Klara

Viesti Kirjoittaja Klara »

:smt001 Alicehan asuu Skånessa, eli ruattinmaalla :smt002
dripple

Viesti Kirjoittaja dripple »

Klara kirjoitti::smt001 Alicehan asuu Skånessa, eli ruattinmaalla :smt002
Ahaa... no ilmankos :smt003 En tiennyt moista kun Alice ei ole kirjoittanut tuohon sivuun paikkaa mistä on.
MattiH
tipu

Olisin kiinnostunut

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Niitä minä olen kuolannut asuessani Belgiassa. Ilolla laitoin merkille syksyllä, että löytyy Ruotsista. Sen takia olin kiinnostunut, kuinka juoksuankkahanke foorumilaisella etenee. Jospa olisi saanut rohkaisua kohtaamaa byrokratiaa..

Call duck sanalla googlettamalla näkee mistä söpöläisestä on kyse!

Eikö esim. www.alternativ.nu tuota tulosta?
pyrstö

Viesti Kirjoittaja pyrstö »

On kyllä eri söpösen näköisiä otuksia. Onkohan yhtään kappaletta Suomessa? Onko kellään tietoa?
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

voi luoja.. Menin sit googlettamaan.. :smt007 :smt007
*TAHTOO* noita on siis ihan pakko saada!
pyrstö

Hyvä max3 :smt005 :smt005 Tämä ON vaarallinen foorumi.
Mä kävin lukemassa haudonta topiikkia=nyt on satsi kanan alla
kurkkasin kuvia mignon ankasta= noita tekis mieli :smt007
nyt lueskelin hautomakone virityksiä.....mihin tämä enää johtaakaan.
:smt119
Klara

Voi jestas kun olikin sulosia :smt007 :smt007
max3

Viesti Kirjoittaja max3 »

nauroin jo ukollekin tuossa, kun just eilen sanoin sille, et vaikka ankat on kivoja, niin jostain syystä en niitä halua.. :smt005 niin nopeasti vaihtuu munkin mielipiteet, kun tänään jo "on pakko saada".
Onneksi tuo mun ukko on ymmärtäväinen. Yhtään ei ollut vastaan ja kiltisti ihaili kuvia, mitä hain sille näytille. :smt003 lapset näki siinä samalla kuvat ja kysyivät heti, et koska noi tulee meille. *asuu selvästi hullujenhuoneella* ilmeisesti tää asian harkinta jää taas mun varaan. :smt012 :smt002
pyrstö

Sulla max3 on vaan hyvin koulutettu perhe. Meidänkin ukko osaa jo sanoa mun hankintoihin että "niitä tulee sitten ainakin kaksi, että on sitten kaveri ettei tarvitse olla yksin" :smt005 :smt005
V...leeko se mulle vai :smt017
Klara

pyrstö kirjoitti:Sulla max3 on vaan hyvin koulutettu perhe. Meidänkin ukko osaa jo sanoa mun hankintoihin että "niitä tulee sitten ainakin kaksi, että on sitten kaveri ettei tarvitse olla yksin" :smt005 :smt005
V...leeko se mulle vai :smt017
Kuva

Mäki haluun saada koulutettua ukkokullan nuin hyvin... Meillä se menee niin että jos alan puhu uusista eläimistä se livistää ovesta ja hokeen mennessään "trrt, tssst.. pätkii.. huono kenttä huono kenttä..." :smt019
Alice

Viesti Kirjoittaja Alice »

meidän Mignon-ankat ovat hopea-riistavärisiä (silver viltfärgät).Minusta nuo valkoiset ovat kuin leluankkoja - niin söpöjä!!Olen nähnyt näyttelyissä eri värisiä mutta niitä on aika vaikea saada mistään.

Minä olen tullut tähän harrastukseen mukaan siippani kautta.Olen oikeastaan hevosihminen mutta jotenkin tämä kanojen ja ankkojen kanssa touhuilu on vienyt minutkin mukaansa.
hannaw

Viesti Kirjoittaja hannaw »

max3 kirjoitti: ilmeisesti tää asian harkinta jää taas mun varaan. :smt012 :smt002
mä luin, että hankinta ja ihmettelin, että ootpas sä vaativainen :smt005
pyrstö

Yritin kaivella kuvia kuukkelilla, mutta ei montaa löydy. Tulin siihen tulokseen että ne on niitä jotka tulee noista kaupan mignon munista joita on aina tarjolla keväisin. :smt005 :smt082
Ne syödään aina pääsiäisenä sukupuuttoon :smt016

Alice onko sulla kuvia sun vaakuttajista? Tänne kuvia pliis. Ja laita toki esittelyosioon pieni tietoisku, jookos :smt002
Vastaa Viestiin