Oliko tuo eka kuva se taikaviitta kuva? Missäs kakkonen luuraa ja entäs onko valkosta kolmosta jo kuulunu? Mää oon himpun nyt kärsimätön vissiin! Joiko tuo ykkönen mitään? Onhan se kerrassaan niin kaunis ja kauheen niinku fiksun olonen nuoresta iästään huolimatta!!
On se julma taikaviitan ilme! Kiitos onnitteluista!
Kolme on nyt kuoriutunut, viimeisin on valkoinen ankka, tai siis keltainen vielä.
Aivan suloisia ovat ja tuo eilen kuoriutunut niin terhakka tapaus. Jospa nyt Viltsuakin piristi tämä onnistuminen?
Tuo tummempi sininen on violetti koboltti, vaalea on opaali ja keltainen on keltanaamio albiino. Jos en ihan väärin muista
Tuon uuden undun virallista väriä en tiedä, se on aika lailla harmaan sininen.
Ankkavauva on syönyt kananmunaa ja juonut vettä mun kämmenestä. Pitääkö sitä vettä nyt olla jo näin pienestä asti niin paljon että saavat kastella silmiä?
Saako sitä oluthiivaa tavallisesta ruokakaupasta? Vähän jännittää tuo ruokinta, että ei menis pieleen.
Pääsetkö ostamaan lapsukaisille Agrista ym Pikkupunaheltta 1:stä? Itse syötän omille vaakkuvauvoille ja lisäksi poikaskalkkia, juuri sen takia, että vamasti saisivat kaikki tarvitsemansa. Onhan se säkki järjetön pienelle määrälle (40kg) mutta kyllä ne paljon syövätkin
Kyllä se Ushva oli jo hommannu sitä Pikkupunahelttaa noille penskoille säkin. Miten sen vesi homman kans nyt tosiaan on, et vaikka ne todellakaan ei sitä vettä vielä kokonaan kastautuakseen tarvi, niin tarviiko ne kuitenki sen verran et pystyvät silmiään kastaan? Tätä mietittiin tosa jo aiemmin.. Niin ja tuo ruokapuoli, et hetikös, ninnu ja muut ankalliset, ootte ruvennu sitä rehuu syöttään, ettekä ollenkaan just noita perinteisiä tipun ensi appeita?
Kiitokset ninnulle ihanista ankan mukuloista!! Mitähän sitä seuraavaksi hommais, noin niinku lintu rintamalla?? Viirut vois olla ihan kivoja!
Olen minäkin alkuun antanut juuri keitettyä kananmunaa ym
Vettä on ollut sellaisessa matalassa kissojen vesiastiassa, joka kyllä tyhjenee hujauksessa ja saa olla jatkuvasti täyttämässä, ovat mielettömiä lotraan jo heti vauvoina. kasvavat hurjaa vauhtia ja sitä mukaa kasvaa vesiastiakin, ekoina päivinä vettä ei ole ollut silmien katamista varten, jotenkin pelottaa niin pirkuleesti, että hukkuvat. Kaverilla oli liian syvä astia ja hukkuivat Jäänyt kauheat traumat