Minulla on vuosia vanha Smart Fiem hautomakone. Olen sillä hautonut niin kanoja, hanhia kuin ankkoja vuosien mittaan onnistuneesti. Se on suht pienikokoinen soikean "puolipallon" muotoinen muovivekotin. Mahtuu hyvin noin 20 kananmunaa kerralla.
No viime syksynä kävi niin, että mieheni pimeässä kompuroi tuolla kammarissa ja rikkoi tuhannen päreiksi muovikuvun tuosta hautomakoneesta. Se meni niin pieniksi suikaleiksi ettei sitä koko maailman paras suutarikaan saisi korjattua. Koneen tekniikka oli kiinni tuossa kuvussa, ja se kyllä toimii.
Niinpä keksinkin kysyä onko kenelläkään tuollaista konetta varastossaan kenties hylättynä, tai tarpeettomana, tai epäkuntoisena. En tarvitsisi kuin tuon päällyskuvun, voisin siihen vaihtaa tuon säästyneen oman koneeni tekniikan. Kerran olen tuohon vaihdattanut tuulettimen, tietokoneen sellaisen, ihan onnistuneesti. Tykkäsin tuosta laitteesta kovin, se on yksinkertainen vailla turhia valoja ja piippauksia ja sen sisälle saa hyvin kosteusmittarin ja lämpömittarin jotka näkee kuvun läpi yhdellä vilkaisulla.
Jos siis sinulla on tuollainen kupu ja voit siitä luopua, niin laita viestiä vaihdetaan kuvia, en suinkaan tarvitse sitä ilmaiseksi, hinnasta sovitaan.
Kone on siis Smart Fiem alkuperältään italialainen ja värikkäät osat ovat vihreitä.
Kysely Smart Fiem hautomakoneesta
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
Re: Kysely Smart Fiem hautomakoneesta
Viestin voisi varmaan laittaa ostetaan-palstalle, saisi isomman näkyvyyden.
pikku parvi kanasia