valkoiset riikinkukot ja mustahartiat

juttuja muista linnuista kuin kanoista

Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko

Vastaa Viestiin
monnilainen

valkoiset riikinkukot ja mustahartiat

Viesti Kirjoittaja monnilainen »

Katselin tuossa päivitettyä kasvattajalistaa ja huomasin ilokseni, että Ullalla näyttäisi olevan valkoisia riikinkukkoja kasvatuksessa ja myynnissä. Onkos näitä muilla Suomessa? Ei nimittäin ole tullut vastaan aiemmin. Heti kiinnostaa suvut ja taustat, olisi kiva nimittäin saada aina uutta verta omaan porukkaan. Olen arvellut, että meidän huushollin ovat ainoita, kun ei kukaan ole omistaan mitään ilmoitellut. Mistä, Ulla, sinun lintusi ovat lähtöisin?

Muoks: Mustahartioiden alkuperä kiinnostaa myös kovasti, geenipoolin laajentaminen näissä harvinaisissa väreissä on melkoisen kallista näin Suomesta käsin...
smari

Viesti Kirjoittaja smari »

Itse olen nähnyt noita muuallakin suomessa tänä vuonna, mutta en toisten linnuista halua tänne julkisesti kirjoittaa. Hienoja kyllä olivat! Toivottavasti niiden näkemieni omistaja kirjoittelee ja saatte verta vaihdettua. Olisi kyllä kaikkien erikoisten kanssa hienoa kun yhteistyö onnistuisi.
Ulla

Viesti Kirjoittaja Ulla »

Olen kaikki ihanat riikkini ostanut suomesta useammasta eri paikasta, mutta toiset kasvattajat eivät halua nimeään julkisuuteen (olen heille sen luvannut) ja toisten nimeä en halua ilman lupaa kirjoittaa.
monnilainen

Viesti Kirjoittaja monnilainen »

Jaa, jaa...
Vastaa Viestiin