viirun ruokinta
Valvojat: Aleksandra, HiltaHelikopteri, maatiaiskukko
viirun ruokinta
käykö teidän mielestä viiruille kanavilja? on siis samanlaista ku kananherkku ja varmaan aikalailla samanlaiset koostumukset?
Oletko varma ettei sitä saa tilattua säkeittäin? Jos maatalouskauppa tilaa tuotteita suomen rehulta, voivat heittää kuorman sekaan yksittäisenkin säkin mitä vain. Ainakin agrimarketeista saa tuolla systeemillä yksittäisiä säkkejä. Eri asia sitten jos kauppaan ei tule lainkaan toimituksia suomen rehulta.
En tunne tuota kanaviljaa hyvin, enkä nyt jaksa etsiä ravintosisältöjä.. Mutta tiedän kokemuksesta, että pikkuviirut kasvaa todella tasaisesti ja hyvin Punaheltta I -rehulla, esim. höyhennys kasvaa todella tasaisesti ja kauniisti. Ja aikuisten rehuilla (tai edes poikasrehulla) ei ollut yhtä kauniit ja tasapainoiset kasvutulokset.
- HiltaHelikopteri
- kukkoilija
Ilmeisesti puhutaan nyt Rehuraision munitustiiviisteestä: Kanavilja-Herkusta? Se näyttäisi sopivan muniville kanoille puolitiivisteeksi (eli sen lisäksi puolet päivittäisestä ruuasta pitää olla jotain muuta).
Hmm...valkuaiset siinä on korkeat, kuten viirutipuille kai kuuluukin olla, mutta meneekös sitten muut ainesosat yliannostuksen puolelle, jos sitä syöttää viirutipuille ainoana rehuna?
Mitäs siinä säkin tuoteselosteessa lukee?
Hmm...valkuaiset siinä on korkeat, kuten viirutipuille kai kuuluukin olla, mutta meneekös sitten muut ainesosat yliannostuksen puolelle, jos sitä syöttää viirutipuille ainoana rehuna?
Mitäs siinä säkin tuoteselosteessa lukee?
Kanaviljaherkku 29,0 rv ; met0,80 ; lys 1,70 ;11,7mj/kg nää oli netissä, mä oon tietenkin jo kierrättäny tyhjän säkin..
http://www.rehuraisio.com/www/page/1472
http://www.rehuraisio.com/www/page/1472
kiits. en tarvi enää. jonki aikaa sitte soitin agriin nii sitä kautta sain tilattua säkin tota pikkupunaheltta 1.stä. huomenna käyn koukkaamas sen. onneks viirut ei viel oo pompahtanu. nyt 15.s päivä koneessa menossa.Jyrika kirjoitti:Tius^^, minulla on pari säkkiä Pikkupunahelttaa, olen tulossa sunnuntaina Kärkkäiselle ihailemaan ilotulitusta lasten toivomuksesta, jos satut olemaan Ylivieskan suunnalla samaan aikaan, niin voin tuoda säkin, toki pienemmänkin määrän voin omistani myydä.
viirutipujen ruokinnasta
en oo iha varma et oonko jo jossain kyselly mut siis turvotanko aluks tipuille sitä pikkupunaheltta 1.stä? mitä muuta voisin antaa?