Facebook-ryhmä

yleistä jutustelua

Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri

Vastaa Viestiin
upiippo

Facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja upiippo »

Menin perustamaan facebook-ryhmän ihan tavallisille kanoja lemmikkinä pitäville - kanat lemmikkinä. https://www.facebook.com/groups/747821865316445/ Kun olisi niin kiva nähdä ja jakaa kuviakin. Littykääpä mukaan!
Annir85

Re: Facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja Annir85 »

Laitoin liittymispyynnön :smt002, tai en minä vaan tuo some-kana Hilma :smt005
kochin-fani

Re: Facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja kochin-fani »

Miekii liityin :smt041 :smt006 Ja vaikka Muniksenkin ryhmässäkin on aika paljon lemmikkinä kanoja pitäviä, siellä on kuitenkin melkein 5000 jäsentä, tämmöinen "pienemmän piirin" ryhmäkin voi olla kivaa vaihtelua :)
Kainola

Re: Facebook-ryhmä

Viesti Kirjoittaja Kainola »

Kiva! Minäkin laitoin liittymispyynnön :smt001
Vastaa Viestiin