Facebook-ryhmä
Valvojat: Aleksandra, maatiaiskukko, HiltaHelikopteri
-
upiippo
Facebook-ryhmä
Menin perustamaan facebook-ryhmän ihan tavallisille kanoja lemmikkinä pitäville - kanat lemmikkinä. https://www.facebook.com/groups/747821865316445/ Kun olisi niin kiva nähdä ja jakaa kuviakin. Littykääpä mukaan!
-
kochin-fani
Re: Facebook-ryhmä
Miekii liityin
Ja vaikka Muniksenkin ryhmässäkin on aika paljon lemmikkinä kanoja pitäviä, siellä on kuitenkin melkein 5000 jäsentä, tämmöinen "pienemmän piirin" ryhmäkin voi olla kivaa vaihtelua 