Hei vaan, piiparinen ja muut!
Lopullisesti valikoima selviää vasta paikan päällä, sillä jokainen myyntipaikan varannut tuo omaa kanoihin, hevosiin, koiriin, akvaariokaloihin, aplakoihin jne lemmikkeihin liittyvää tavaraansa myyntiin. Eli lähinnä on tarkoitus myydä tavaraa,
ei eläviä eläimiä... parempi elukoille varmasti niin, etteivät päädy Vaskiviikko-humussa heräteostoksena ties mihin... Jos kellä on myytäviä elukoita, niin tietenkin yhteystietoja kannattaa jakaa ja tehdä kaupat sitten kaikessa rauhassa jälkikäteen.
Toivottavasti saadaan tarjolle mahdollisimman monenlaista ostettavaa - paitsi tavaraa, myös esim. aiheeseen liittyviä käsitöitä, kirjoja, tauluja, vaikkapa jouhikoruja, sulkakyniä, omien kanojen höyhenistä askarreltuja unisieppareita, hevosenkenkiä... jne. Hevostarvikekirppikset ovat varmaan monelle tuttu juttu, tässä on vain laajennettu tarjonta koskemaan kanoja ja kaikkia muitakin lemmikkejä. Eli kiertoon kaikki nurkkiin kertynyt ylimääräinen, jollekin toiselle kenties tarpeellinen kama!
Itse tuon myyntiin ainakin jonkun käyttämättä jääneen tipujen ruoka-kaukalon, postikortteja, parit kuolaimet, satulavöitä, koiran kurahaalarin jne.
Paltsin kanssa jaamme tietoa kana- ja muutenkin siipikarjaharrastuksesta. Näytillä on näillä näkymin ainakin muutama kana + komea kukko ja kalkkunoita. Itse asiassa tuonne info-pisteelle voitaisiin koota joku lista myyjistä, joilla olisi tarjota lintuja niitä kaipaaville. Jos haluatte omia lintujanne myyntilistalle, niin ilmoittakaa minulle torstaihin 25.7. mennessä (
heidi.lahtinen@telemail.fi).
Kerro ainakin: lintulaji, mahdollinen rotu, sukupuolet, ikä, määrä ja hinta, sekä omat yhteystietosi ja muuta tarpeelliseksi katsomaasi